ورزشی 13:00 - 13 مرداد 1400
مدیران باشگاه ذوب‌آهن در حال بررسی شش گزینه برای هدایت این تیم هستند.

همه گزینه‌های سرمربی‌گری ذوب‌آهن

به گزارش ایسنا، دیروز (سه شنبه) پس از جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن رای به اتمام همکاری مجتبی حسینی با این تیم داده شد. عملکرد مجتبی حسینی در نیم فصلی که هدایت ذوبی‌ها را به عهده داشت، رضایت هیات مدیره را به همراه نداشت و به این ترتیب حسینی به کار خود در این تیم پایان داد.

پس از کنار رفتن مجتبی حسینی هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن شروع به بررسی گزینه‌های مختلفی برای نشستن روی نیمکت این تیم کردند. طبق گفته‌های مجتبی فریدونی، مدیرعامل باشگاه شش گزینه برای مربی‌گری این تیم بررسی خواهند شد که نهایتا تا هفته آینده سرمربی جدید انتخاب خواهد شد.

حسین فرکی، مهدی تارتار، مهدی رجب زاده، هومن افاضلی، رسول خطیبی و جواد نکونام از گزینه‌های هدایت ذوب‌آهن هستند که به نظر می‌رسد در این بین مهدی تارتار قرارداد خود را با پیکان تمدید کند و از میان پنج گزینه دیگر سرمربی جدید انتخاب شود.

مربیان زیادی در سال‌های گذشته روی نیمکت ذوب‌آهن نشسته‌اند و نتایجی که به دست آمده باعث نارضایتی هواداران این تیم شده است. مربیان گذشته و عملکرد آن‌ها در فصل‌های گذشته می‌تواند تجربه خوبی برای مدیران جدید این باشگاه باشد تا تصمیمات بهتری نسبت به گذشته بگیرند. باید دید کدام مربی در نهایت هدایت ذوبی‌ها را به عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام


11175091
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است