استانی 23:40 - 13 مرداد 1400
شهردار گرگان:
ایسنا/گلستان شهردار گرگان گفت: لوازم سورتمه توسط شرکت سازنده در کشور چین ساخته شده و تا یک ماه دیگر برای ارسال به کشور بارگیری می‌شود. پیش بینی می‌شود سورتمه تا پایان پاییز به بهره برداری برسد.

سورتمه گرگان تا پایان پاییز به بهره‌برداری می‌رسد

عبدالرضا دادبود عصر امروز چهارشنبه ۱۳ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ بودجه شهرداری گرگان ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به برخی پروژه های بزرگ در دست ساخت شهرداری گرگان، گفت: مجتمع تفریحی تجاری هفت شهر گرگان با سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در بلوار الغدیر با ۳۰‌ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

شهردار گرگان با اشاره به اینکه ۲۵۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند، افزود: پیش بینی شده این مجتمع در سال ۱۴۰۱ راه اندازی شود.

دادبود با اشاره به اینکه شهرداری از سال ۹۷ به بافت تاریخب ورود کرده است، بیان کرد: کف‌سازی، جداره سازی و مرمت خانه‌های تاریخی در برخی از نقاط بافت تاریخی انجام شده است. در حال حاضر مرمت جداره ساختمان شهرداری گرگان در حال انجام است.

وی به پروژه شهربازی مدرن گرگان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بخش های زیادی از دیوار سازی ها و گودبرداری ها در مجموعه انجام شده است. در فاز اول اسکلت شهربازی سرپوشیده و بخشی از آماده سازی نصب سورتمه در حال انجام است.

دادبود خاطرنشان کرد: در این شهر بازی هتلی ۱۶ طبقه با برآورد اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان دیده شده است.

شهردار گرگان با اشاره به پروژه تله کابین، بیان کرد: سرمایه گذار برای این پروژه انتخاب شده و در مرحله نهایی شدن قرارداد هستیم. کار واگذاری اراضی انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از ۱۰۴ اتوبوس در اختیار شهرداری، تنها ۷۵ دستگاه کار می‌کند و مابقی از چرخه خارج شده اند. قراردادی در راستای نوسازی ۲۴ دستگاه اتوبوس منعقد شده که ۴ دستگاه در آستانه تحویل قرار دارد و مابقی در آینده انجام خواهد شد.

دادبود بیان کرد: از سال طی چهار سال گذشته ۱۴ پارک در سطح شهر ایجاد شد. ایجاد پارک چهار هکتاری در خیابان شهید بهشتی نیز پیگیری شده است.

وی با اشاره به حمایت از تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد: شهردار گرگان در سال ۹۸ نائب قهرمان، سال ۹۹ تیم اول جدول و امسال نیز قهرمان لیگ برتر کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه برای سال ۱۴۰۴، ۱۰‌مگا پروژه و ۳۰‌ پروژه کلان و مهم برای شهر گرگان در نظر گرفته شده است، گفت: شهر بازی مدرن، مجتمع تفریحی تجاری ۷ شهر،  پروژه گردشگری، تجاری و رفاهی ویستا لوتوس، تله کابین، مجتمع تجاری ۱۶ طبقه در منطقه هزار پیچ، بزرگترین چرخ و فلک ایران، برنامه ریزی برای ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، اجرای کامل پیاده راه امام خمینی (ره)، مجموعه پارک ۴ هکتاری خیابان شهید بهشتی و پیگیری خروج پادگان از داخل شهر، ۱۰ مگاپروژه شهرداری تا سال ۱۴۰۴ خواهد بود.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: برای حل مشکل ترافیک در هسته مرکزی شهر، برنامه های مختلفی از جمله اجرای بی آر تی، تقویت حمل و نقل عمومی، محدودیت تردد(طرح زوج و فرد) و توسعه پارکینگ های عمومی دیده شده است.

یادبود گفت: در سال ۱۴۰۴ با پایان یافتن طرح هایی که در این دوره شروع شده، گرگان به مقصدی عالی برای گردشگری تبدیل خواهد شد.


11175920
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است