استانی 10:09 - 01 بهمن 1399
استاندار کرمان:
ایسنا/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه ساختار اداری یک ساختار تسهیل‌گر در روند کسب و کار نیست، اظهار کرد: این ساختار مانع زدا نیست بنابراین اتاق بازرگانی در تسهیل فضای کسب و کار کمک کند و کشور را به سمت اقتصادهای دیجیتال، نوپدید و نوآور سوق دهد.

ساختار اداری یک ساختار تسهیل‌گر در روند کسب و کار نیست

 "علی زینی‌وند" صبح امروز اول بهمن‌ماه در جلسه آشنایی با برنامه‌های اتاق بازرگانی کرمان گفت: در قوانین رصد و پایش مناسب را نداریم و ارتباط معناداری بین دانشگاه‌ها، اندیشکده‌ها و دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد و سلیقه‌ای عمل می‌کنند و اینها باعث فراز و فرود در کشور زیاد است.

وی با انتقاد از عدم الزام در قوانین اظهار کرد: نظام ارزیابی و پایش دقیق نیز وجود ندارد لذا باعث شده که ارتباط بخش دولتی و خصوصی تابع شناخت افراد باشد.

استاندار کرمان با بیان اینکه ساختار اداری را یک ساختار تسهیل‌گر در روند کسب و کار نیست، اظهار کرد: این ساختار مانع زدا نیست بنابراین اتاق بازرگانی در تسهیل فضای کسب و کار کمک کند و کشور را به سمت اقتصادهای دیجیتال، نوپدید و نوآور سوق دهد.

وی گفت: بازار گسترده‌ای در دسترس استان کرمان است به طوری که می‌توانید از ظرفیت چابهار و سواحل مکران استفاده کنید و حضور فعال در بازارهای کشورهای همسایه داشته باشید.

زینی‌وند در ادامه ضمن تقدیر از زحمات دادگستری استان در راستای رفع موانع و مشکلات اظهار کرد: هر زمان که از دکتر موحد رییس کل دادگستری استان درخواستی برای گره گشایی مسایل استان داشتیم در کنار ما بوده و گره گشایی کردند و ایشان فراتر از وظایف خود عمل می‌کند.

وی با اشاره به تذکر خود به مدیران دستگاه‌های اجرایی درخصوص عدم حضور در جلسه آموزش و پروش عنوان کرد: اینکه اسم ایشان در کنار مدیران اجرایی استان در جلسه آموزش و پرورش آمده بود عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام


10912146
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است