گوناگون 17:01 - 02 اسفند 1395
عید نوروز فرصت مناسبی برای مسافرت است. اگر به هر دلیلی، تصمیم به مسافرت گرفته‌اید و یا در نظر دارید برای مدتی از محل اقامت‌تان دور شوید به نکاتی که در ادامه آمده است، توجه کنید.

پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در سفر ۷۲۴

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سفر ۷۲۴، قبل از هر تدارکی برای سفر، تهیه بلیط باید دغدغه اصلی شما باشد، چون در بازه زمانی نزدیک عید این موضوع اهمیت خود را بیشتر به شما نشان می‌دهد. سوالی که بلافاصله در سفرهای نوروزی به ذهن شما خطور می‌کند، این است که آیا در شلوغی و ازدحام روزهای پایانی سال بلیط مناسبی برای سفرتان پیدا می‌کنید؟

این دغدغه برای مسافرانی که با اتوبوس سفر می‌کنند بارها پیش آمده است و تجربیات خوبی از خریدهای روزهای پایانی سال نداشته‌اند، چون نتیجه این خریدها متناسب با آنچه انتظار داشتند نبوده و گاهی هم به دلیل ازدحام و شلوغی‌های روزهای پایانی سال و کثرت سفرهای نوروزی نتوانسته‌اند بلیط مورد نظرشان را پیدا کنند.

سفر۷۲۴ اطلاعاتی از سیستم پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیط‌های نوروزی در اختیار شما قرار می‌دهد که دیگر دغدغه خرید بلیط اتوبوس در روزهای پایانی سال را نداشته باشید و با خاطری آسوده آماده سفر نوروزی شوید.

تقریبا یکی دو هفته قبل از شروع سال نو و عید نوروز، امکان خرید بلیط به صورت حضوری از شرکت‌های مسافربری و یا پایانه‌ها برای مسافران فراهم می‌شود. اما سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چند سال پیش طرح پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس را به طور رسمی در دستور کار شرکت‌ها قرارداد و پیش فروش اینترنتی بلیط‌های اتوبوس نوروزی بر فروش حضوری مقدم شمرده شد.

پس از تصویب این طرح، ابتدا بلیط‌های نوروزی از طریق اینترنت پیش‌فروش می‌شوند و در ادامه با گذشت تقریبا یک تا دو هفته از فروش اینترنتی، اجازه فروش حضوری بلیط‌های اتوبوس نوروزی به صورت مستقیم از خود شرکت‌های مسافربری نیز انجام می‌شود. در بازه زمانی که برای پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس ارائه شده، خدمات پیش فروش بلیط اتوبوس نوروزی به صورت حضوری فراهم نشده و در صورت مراجعه حضوری شما به شرکت مسافربری خدمات مورد نظر  به شما ارائه نمی‌شود.

سامانه سفر۷۲۴ اعلام کرد: این مجموعه علاوه بر اینکه مورد تایید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است، مرجع کامل و جامعی برای پیش خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نوروز ۹۶ است.

شما با پیش خرید اینترنتی نوروزی و یا خرید بلیط در ایام عادی نه تنها می‌توانید بلیط اتوبوس دلخواه خود را به شهرهای داخلی تهیه کنید، بلکه از طریق سامانه سفر۷۲۴ می‌توانید بلیط اتوبوس شهرهای کشورهای خارجی از قبیل ایروان، استانبول، ترابزون، ارزروم و باکو را نیز خریداری کنید.

جشنواره نوروزی خرید بلیط اتوبوس

با خرید بلیط اتوبوس و وارد کردن شماره بلیط در سایت سفر۷۲۴ می‌توانید درجشنواره نوروزی سفر۷۲۴ و شرکت استیلون (تولیدکننده لوازم خانگی) شرکت کنید و به قید قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای از قبیل ۲۰ عدد یخچال ۶ فوت استیلون، یک عدد یخچال فریزر ۲۲ فوت استیلون و ۱۰۰ بسته سفر یک ساله برنده شوید.

زمانی که بلیط نوروزی خود را به صورت اینترنتی و قبل از زمان مسافرت تهیه می کنید، با خیال راحت می‌توانید به کارهای دیگرتان بپردازید. هتل‌تان را با خیال راحت رزرو کنید. به بررسی شهرهایی که در مسیرتان قرار دارد بپردازید و هر آنچه در سفر نیاز دارید را چک و بررسی کنید، چون خیالتان آسوده است که اولین قدم سفر را همان ابتدا برداشته‌اید.

انتهای پیام


8834455
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است