استانی 15:53 - 05 بهمن 1395
بوشهر - تعداد ۹۰ نفر از دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوم بردخون عازم اردوی راهیان نور شدند.

دانش آموزان بردخون عازم اردوی راهیان نور شدند

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون بعد از ظهر سه‌شنبه در آئین اعزام دانش آموزان به راهیان نور اظهار داشت: نسل جدید تشنه معرفت پاک  و اصیل صحنه‌های رزم و دلاورمردی انسان ‌هایی است که از همه علایق دنیا دل بریدند و برای حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی، ایثار را به اوج رساندند.

ظهیر محمودی برپایی اردوهای راهیان نور باعث انتقال روحیه شجاعت، ایثار،‌ از خودگذشتگی و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به مردم دانست و گفت: اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور بیشتر با این روحیه آشنا می‌شوند.

وی افزود: یادمان‌های دفاع مقدس و مشهد شهیدان سال‌های دفاع مقدس به یک آوردگاه بزرگ فرهنگی اجتماعی تبدیل شده به گونه‌ای که شیفتگان معرفت با حضور در این مکان‌های مقدس و خاکریزهای خط مقدم جبهه فرهنگی و نبرد با دشمن با تجدید روحیه‌ای مضاعف در برابر بدخواهان بیمه می‌شوند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی بردخون نیز گفت: تعداد ۹۰ نفر از دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوّم به همراه سرپرست، مربی و راوی عازم مناطق دفاع مقدس جنوب کشور شدند و در مدت ۳ روز از یادمان های دفاع مقدس، شلمچه و اروند بازدید می‌کنند و با آثار سال‌های حماسه و ایثار آشنا می‌شوند.

حیدر مغدانی با بیان اینکه دانش آموزان با علاقه و دلبستگی خاصی به دنبال حضور در اردوی راهیان نور بودند، افزود: دانش آموزان پسر نیز آبان ماه امسال عازم مناطق جنوب شدند.


8709355
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است