اجتماعی 10:53 - 06 بهمن 1398
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از افتتاح ۶۰۰۰ پروژه مشارکتی از طرح ۴۰ هزار پروژه با هدف محرومیت زدایی از روستاها و حاشیه شهرها در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح ۶۰۰۰ پروژه مشارکتی در دهه فجر

به گزارش ایسنا، زهرایی در نخستین نشست مسوولان پایگاه‌های بسیج شهرداری‌های مراکز استان و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت  در جمع خبرنگاران گفت: سازمان بسیج مستضعفین در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم به ویژه مردم روستاها و حاشیه شهرها طرح مشترکی  میان وزارت خانه‌ها و بسیج مستضعفین را با عنوان طرح ۴۰ هزار پروژه اجرایی کرده است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح تلاش شده همگرایی و هم افزایی ظرفیت دستگاه‌ها در جهت محرومیت زدایی از مردم کشور مدنظر قرار گیرد و با اولویت بندی و هدف گذاری مشخص با بهره گیری از ماشین آلات و نیروی انسانی موجود در دستگاه‌های اجرایی مختلف، ۴۰  هزار پروژه تعریف شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۷ هزار پروژه از این ۴۰ هزار پروژه افتتاح شده که این پروژه‌ها در استان‌های خراسان جنوبی، همدان و  کردستان بوده است. همچنین ۱۱ هزار پروژه پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی داشته است.

زهرایی تاکید کرد: نیمی از این پروژه‌ها یعنی حدود ۶۰۰۰ پروژه در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد و ۱۰ هزار پروژه باقی مانده نیز با توجه به این که موافقت نامه این پروژه‌ها در دستگاه‌های مختلف به طول انجامید امیدواریم در سه ماه نخست سال ۱۳۹۹ به اتمام برسند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر این که مشارکت مردم در این پروژه‌ها یک اصل بوده و زمینه تحقق مناسب آنها را فراهم کرده است اظهار کرد: در اجرای این پروژه‌ها از ظرفیت و ماشین آلات سپاه‌های استانی و نهادها بهره گرفته شد و همه این پروژه‌ها به صورت غیر انتفاعی انجام شده است. این پروژه‌ها مسائل و مشکلات مختلف مردم در حاشیه شهرها و روستاها را با هدف محرومیت زدایی  دنبال می‌کند و بسیج نیز به عنوان تسهیل گر میان دستگاه‌های اجرایی ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام


10362522
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد حیات و معاون کمیته امداد از برنامه کمیته‌امداد برای ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال در سال ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۶ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش ۱۴/۳ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای در سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است