سیاسی 16:26 - 07 آبان 1395
آیت‌الله امامی‌کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
امام جمعه موقت تهران گفت: در جهان امروز، برخی می‌خواهند اسلام را از محتوا بیاندازند و قصد دارند اساس و پایه آن را از بین ببرند.

برخی میخواهند اسلام را از محتوا بیاندازند
به گزارش فرهنگ نیوز، آیت‌الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه پایتخت، در سخنانی اظهار داشت: در جهان امروز برخی می‌خواهند اسلام را از محتوا بیاندازند و قصد دارند اساس و پایه آن را از بین ببرند و به عناوین مختلف توسط نوکرهایشان، اسلام را به غلط تفسیر می کنند که در این مسیر رژیم آل سعود و حکام مرتجع منطقه را نیز با خود همراه می‌کنند.
 
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه آن 2 فرد بی ربط و مزخرف که حیف است اسم آدم را رویشان بگذارند که به عنوان کاندیداهای  ریاست جمهوری آمریکا مطرح هستند تمام شعارهایشان در آدم کشی و جنایت است، گفت: این افراد به جای اینکه بگویند برای ملت آمریکا چه می‌کنند و از اخلاقشان، فضائلشان، مکتب و آداب و اقتصاد مردم بگویند، علیه ملت های مظلوم شعار می‌دهند.
 
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: اگر ملت آمریکا و اروپا به انسانیت و هویت خود بازگردند حتی یک نفر هم به آنها رای نمی‌دهد و آنها را از جامعه طرد می‌کنند.
 
آیت الله امامی‌کاشانی ادامه داد: اینکه آنها به خودشان اجازه می دهند حرف بزنند به خاطر این است، ملت ها محتوای خود را از دست داده اند، مردم را از بین برده اند و همچنین جوانان را به راه فساد، مشروب، الکل، رقص و ساز و آواز انداخته‌اند.
 
وی با تاکید بر اینکه راه دنیا انتظار فرج است، گفت: مسلمانان دنیا اگر می‌خواهید خودتان را پیدا کنید باید در انتظار فرج باشید زیرا فرج، انسان را روی پا نگه ‌می‌دارد.
 
امام جمعه موقت تهران  تاکید کرد: اگر مسلمانان عربستان در انتظار فرج بودند این حاکمان غلط خود را بیرون می کردند و همچنین اگر مسلمانان سایر کشورها در انتظار فرج بودند آن حاکمان مرتجع خود را اخراج می کردند.
 
آیت الله امامی‌کاشانی با بیان اینکه روز 13 آبان روز خشم ملت ایران بود، افزود: خشم ملت ایران بعد از 37 سال بیشتر شده است چون مظلومان در سطح جهان گسترده تر شده اند لذا شاید در آن زمان فقط ملت ایران بود که فکر می کرد آمریکا به او ظلم کرده اما الان کشورهای زیادی از جمله یمن می گویند که آمریکا ظلم می کند هر چند بدست آل سعود این اقدامات صورت می گیرد.
 
وی با اشاره به کشتار مردم یمن توسط رژیم آل سعود تصریح کرد: پشت این کار آمریکا و صهیونیست خائن و لجن است و آنها دارند چنین جنایتی می کنند، جنایتی که الان نسبت به مسلمانان وجود دارد و خشم برگرفته از این اقدامات، جهانی شده و فقط ایران نیست که گستره مظلومان در جهان بیشتر شده که از جمله آن می توان به یمن، عراق، سوریه، افغانستان، بحرین و نقاط مختلف جهان اشاره داشت که مسلمانان گرفتار شده اند.
 
امام جمعه موقت تهران بیان کرد: خوشبختانه به دلیل آنکه در ایران انتظار برای فرج وجود دارد و از طرفی دیگر ولایت فقیه در کشور وجود دارد که به عنوان نایب امام عصر است همین امر باعث ایجاد انسجام و حرکتی در کشور شده و دشمن هم برای ضربه زدن به این انسجام برنامه ریزی و توطئه می کند و قصد دارند همان بساطی که بر سر مدینه اوردند بر سر جمهوری اسلامی ایران و اسلام بیاورند.
 

8251183
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است