گوناگون 05:47 - 10 اردیبهشت 1396
با حضور مشاور سازمان جهانی بهداشت؛
دبیر کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی دارو، گفت: نشست «بررسی روش های مدیریت داده های تجویز منطقی دارو» با حضور مشاور سازمان جهانی بهداشت، در تهران برگزار می شود.

روش های مدیریت تجویز و مصرف دارو در ایران بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر فاطمه سلیمانی با اعلام اینکه این نشست از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۶ به مدت ۵ روز برگزار خواهد شد، اظهارداشت: در این نشست در مورد مدیریت داده های تجویز و مصرف دارو در راستای سوق به سمت تجویز منطقی دارو، بحث خواهد شد.

وی افزود: در این نشست تمامی ذی نفعان این حوزه اعم از سازمان های بیمه گر، معاونت های وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی حضور خواهند داشت.

سلیمانی ادامه داد: بهره گیری از تجارب بین المللی در حوزه مدیریت داده های ملی مرتبط با دارو از جمله موضوعاتی است که در این نشست از آن بهره خواهیم برد و سعی کرده ایم از حضور تمامی ذی نفعانی که به گونه ای با داده های دارویی و سلامت مرتبط هستند در این نشست استفاده شود تا بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا امکانات و زیرساخت هایی که در حال حاضر وجود دارد را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و به یک نقشه راه کاملی دست پیدا کنیم.

دبیر کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی داروی سازمان غذا و دارو، گفت: در حاشیه این نشست از سیستم نسخه الکترونیک که در درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی و سیستم نسخه الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه(شهرستان پاوه) که در ارائه خدمات در بخش دولتی فعال هستند، به اتفاق مشاور سازمان جهانی بهداشت بازدید خواهیم داشت.


9054661
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است