استانی 18:00 - 13 آذر 1395
در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح شد؛
ساری - استاندار مازندران از فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای ساماندهی هیئت های مذهبی و بهره گیری از ظرفیت ها تقدیر کرد.

تقدیر استاندار مازندران از فعالیت های تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار عصر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران، که در دفتر آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و با دستور کار بررسی وضعیت سایت های مجازی مازندران برگزار شد،   اظهار کرد: بیش از چهار هزار هیئت مذهبی در استان وجود دارد و امسال۳۰۰هیئت از استان در مراسم عزاداری  ایام سوگواری پایان صفر در  مشهد مقدس حضور داشتند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: با وجود بسیاری از ظرفیت های حوزه فرهنگ متاسفانه تاکنون از این ظرفیت ها استفاده بهینه ای نشده است لازم است برای کاهش مشکلات و آسیب های فضاهای مجازی از شخصیت های مذهبی و فرهنگی استان استفاده شود.

استاندار مازندران، با اشاره به اینکه دستگاه های متولی فرهنگ متاسفانه در تولید محتوا نقشی خاصی ندارند، گفت: باید در این زمینه شخصیت های فرهنگی و دستگاه های فرهنگی پای کار بیایند زیرا جای خالی آنها را کسانی خواهند گرفت که با فرهنگ ما بیگانه هستند و مشکلاتی برای جامعه به وجود خواهند آورد.

فلاح جلودار، با اشاره به آسیب های ناشی محتوای سایت های غیرمجاز بر لزوم تبیین اقدامات  شورای عالی فضای مجازی در سطح استان مازندران در این خصوص تاکید کرد و گفت: باید مدیریت فضای مجازی و نحوه استفاده از این تکنولوژی مورد توجه قرار گیرد.



وی، در ادامه با تاکید بر توجه به صدور مجوز برای سایت ها ی خبری و تبلیغاتی و رسیدگی به شکایات این حوزه  افزود: اینکه چه کسی صدور مجوز را بر عهده دارد و چه دستگاهی مرجع پیگیری  به شکایات حوزه جرائم اینترنتی و فضاهای مجازی است از موضوعاتی مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مازندران،   بر لزوم تشکیل کمیته فضای مجازی ذیل شورای فرهنگ عمومی در استان تاکید کرد و افزود: برای بیان اهمیت موضوع لازم است در حوزه بررسی آسیب های فضاهای مجازی و ارائه راهکارهای مناسب ماموریتی برای دستگاه های فرهنگی استان تعریف شود.  

 

فلاح با بیان اینکه مشکلات استفاده از فضای مجازی در مازندران و عدم پیگیری جدی جرائم این حوزه، افزود: اعضای شورای فرهنگ عمومی استان باید پاسخگوی مطالبات مردم در این حوزه باشند.



وی، ابراز داشت: زیر ساخت های لازم برای استفاده از فضاهای مجازی توسط مخابرات ایجاد می شود و در عین حال کاربران در این بخش رها می شوند که لازم است قوانینی برای استفاده درست از این تکنولوژی وضع شود.



فلاح در پایان سخنان خود، گفت:  با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در این حوزه، نمی توانیم نسبت به مشکلات ناشی از فضاهای مجازی  غفلت کنیم.


8441749
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است