وبگردی 20:36 - 02 اسفند 1395
شاید امروز با خود بگویید در مورد علیرضا منصوریان که اتفاق خاصی رخ نداده! یک مشکل مالیاتی ساده بوده. او فقط یک روز دیرتر از موعد مقرر راهی امارات شده است. اما دوستان ما یک سؤال داریم‌؛ واقعاً قضیه به همین سادگی است؟

از شکایت‌های فیفایی تا بدهی‌های مالیاتی
امروز فوتبال ایران نه تنها پرونده‌های متعدد خارجی در فیفا دارد و این ارگان بین‌المللی را مستأصل کرده است که مشکلات داخلی این ورزش هم در قالب بدهی‌های مالیاتی دارد سر به کوه و بیابان می‌زند.

ما کجای این فوتبال را درست عمل کرده‌ایم که این‌گونه در ساده‌ترین اتفاقات بوروکراسی نیز لنگ می‌زنیم؟

در همه جای دنیا مالیات یک مسئله بدیهی است‌؛ بازیکنان و مربیان موظف به پرداخت مالیات هستند اما در فوتبال ایران بازیکنی که از باشگاه خود مطالبات سنگین دارد به اداره مالیات بدهکار می‌شود.

این بدهی‌ها با عنایت به تقبل باشگاه در پرداخت‌های مالیاتی همین جور روی هم تلنبار می‌شوند و کار به جایی می‌رسد که مثلاً سرمربیاستقلال نمی‌تواند همراه تیم به امارات پرواز کند.

از این فاجعه‌بارتر اتفاق دیگری سراغ نداریم. تیم پرواز کند بدون سرمربی؟!

از بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مگر اتفاق مهمتری هم برای این تیم وجود دارد؟

چرا در هر نقطه این فوتبال یک تپه تازه کاشته شده است؟ ما کجای کار را درست عمل کرده‌ایم؟

یک نقطه و یک جا را بگویید!

این یادداشت در سرمقاله دوم اسفند روزنامه خبرورزشی چاپ شده است.

 


8835207
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ایلام- پدیده‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان بدره باعث شده هر ساله این منطقه مورد بازدید بسیاری از گردشگران و مسافران قرار گیرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از ما صبح‌ها با زنگ موبایلی که کوک کرده‌ایم از خواب بیدار می‌شویم. این زنگ‌ها اغلب صدای آزاردهنده‌ای دارند، به نحوی که از شنیدن‌ بی‌موقعشان در وقت دیگری از روز مضطرب می‌شویم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گاهی اوقات ممکن است متوجه یک گودال کوچک آب در زیر ماشین خود شوید این آب چکه ممکن است برای ماشین شما خطرناک باشد یا نباشد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» به رغم این که هنوز سیاره‌ای با همه ویژگی‌های زمین پیدا نشده است تا از حیات پشتیبانی کند، دانشمندان ناامید نشده‌اند و به جست‌وجوی یک سیاره جایگزین زمین ادامه می‌دهند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» هرگاه با قطع تمام زبان، حس چشایی از بین برود، فقط دیه قطع زبان پرداخت می‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شرایط نگهداری گیاهان مختلف با یکدیگر متفاوت می‌باشد، به همین دلیل است که فقط برخی از گیاهان برای نگهداری در بالکن مناسبند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در طول قرن نوزدهم میلادی، آینده‌دارترین هنرمندان در آکادمی سلطنتی نقاشی و مجسمه‌سازی واقع در پاریس آموزش دیدند. آکادمی به هنرآموزان آثار استادان قدیم نقاشی را آموزش می‌داد
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» فهرست جدید تیم ملی فوتبال برای ۲ دیدار مقابل ترکمنستان در‌حالی اعلام شد که حاوی نکات جالبی است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رهبر معظم انقلاب درباره ناتوانی روزه‌دار به علت ضعف جسمانی فرمود: ناتوانی از گرفتن روزه و قضای آن به مجرد ضعف و عدم قدرت موجب سقوط قضای روزه نمی‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در میان افسانه‌های قدیمی، داستان برج بابل با پند و نصایح اخلاقی برای بشر همراه است و به خواننده هشدار می‌دهد که از غرور و تکبر بپرهیزد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است