استانی 17:14 - 10 مهر 1399

روسای سابق و جدید تبلیغات اسلامی کنگاور تودیع و معارفه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام لروند امام جمعه کنگاور ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران تبلیغات اسلامی کنگاور اظهار کرد: در طول تاریخ از حوزه علمیه و از کلاس‌های درس مذهب تشیع و اسلام ناب محمدی (ص) بزرگانی در آسمان علم درخشیده‌اند.

وی افزود: افرادی مانند ابن سینا، خوارزمی، علامه حلی، شیخ بهایی و ملاصدرا از این مکتب برخاسته‌اند و ما باید هدفمان ارتقای سطح دین و علم در جامعه باشد و اداره تبلیغات اسلامی به عنوان یک سازمان جریان ساز و فرهنگی باید در این امر کوشا باشد.

در ادامه حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: امروز وضعیت فرهنگی کرمانشاه خوب نیست.

وی افزود: تلاش و سعی ما باید بر این باشد از تعارفات و تمجیدها بگذریم و با تمام توان در راه پیشبرد اهداف سازمانی که همان ترفیع و ارتقای امور فرهنگی در استان است بکوشیم تا رضایت ولی امر مسلمین را در این حوزه جلب کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه ضمن تشکر از خدمات حجت الاسلام کریمپوریان رئیس سابق تبلیغات اسلامی شهرستان کنگاور گفت: کار حجت الاسلام کماسی رئیس جدید تبلیغات اسلامی کنگاور بسیار سخت است و باید با همکاری مسئولین شهرستان بخصوص امام جمعه کنگاور، با تمام قوا به صورت جهادی در رفع موانع اجرای امور فرهنگی در کنگاور قدم بردارد.

در پایان حکم انتصاب حجت الاسلام علی اوسط کماسی به عنوان ریاست اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان کنگاور به وی اهدا شد و از عملکرد حجت الاسلام کریمپوریان تقدیر به عمل آمد.


10743791
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است