ورزشی 00:05 - 14 مرداد 1400
پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: بازیکنان باتجربه در کسب قهرمانی تعیین کننده هستند اما در جام حذفی هیچ چیز را نمی‌شود پیش بینی کرد.

قاسم‌پور: بازی فولاد و ملوان یک طرفه بود/ بازیکنان باتجربه در کسب قهرمانی تعیین کننده‌اند

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره برتری فولاد مقابل ملوان و صعود به فینال جام حذفی اظهار کرد: بازی تقریبا یک طرفه بود و فقط در دقایقی که فولادی‌ها گل زدند، ملوان کمی فشار آورد و آن هم به خاطر این بود که دیگر نیاز به فشار آوردن نداشتند و خودشان را به آب و آتش نزدند. بازی بعد سنگین است و فولادی‌ها بیشتر سعی کردند بازی را کنترل کنند. ملوان چند فرصت به دست آورد اما نباید از این تیم انتظار داشت چون در میانه‌های لیگ یک است و از نظر مالی هم شرایط چندان مطلوبی ندارند.

او ادامه داد: کفه‌های ترازو در یک حد نبود و فولادی‌ها هم از نظر سرمایه‌گذاری و هم از نظر سازمانی به مراتب از ملوان قوی‌تر هستند. چیزی که پیش بینی می‌شد اتفاق افتاد و به خاطر میزبانی فولاد نمی‌شد بیشتر از این از ملوان انتظار داشت. آن‌ها  بیشتر سعی کردند بسته بازی کنند، در زمین خودشان بودند و به اتفاقات فوتبال دل خوش کرده بودند. خودشان هم می‌دانستند فولاد تیم قدرتمندی است و توانایی شکست این تیم را به شکل طبیعی ندارند و به نمی‌توانستند باز بازی کنند. ضمن این‌که گل اول فولاد شیرازه ملوان را به هم ریخت و برنامه‌های آقای مازیار زارع از بین رفت.

پیشکسوت فوتبال خوزستان درباره فینال جام حذفی گفت: دو تیم در یک شهر بی طرف بازی می‌کنند و معمولا تیم‌های استقلال و پرسپولیس در شهرستان‌ها هم هوادار دارند و این مساله کار را برای فولاد سخت می‌کند اما به هر حال در اصفهان خوزستانی‌های زیادی حضور دارند و امیدوارم بتوانند تیم‌شان را حمایت کنند. بازی سختی است و فوتبال قابل پیش بینی نیست. هر تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند، می‌تواند برنده بازی باشد.

او اضافه کرد: باتوجه به این‌که تیم‌های ایرانی اغلب توانایی‌هایشان در یک سطح است، هیچ تیمی بی محابا بازی نمی‌کند و سعی می‌کنند به تیم حریف فرصت ندهند. احتمال این‌که بازی به ۱۲۰ دقیقه کشیده شود بیشتر از این است که در ۹۰ دقیقه تمام شود و این حدس و گمان‌ است که همیشه در جام حذفی شاهدش بودیم. سخت است پیش بینی کنیم کدام تیم قهرمان شود و تیمی که تجربه بیشتری داشته باشد، بهتر می‌تواند بازی را کنترل کنند. بازیکنان باتجربه در کسب قهرمانی تعیین کننده هستند اما در جام حذفی هیچ چیز را نمی‌شود پیش بینی کرد.

انتهای پیام


11175933
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است