استانی 23:16 - 21 تیر 1399

فرمانداران در تکمیل پروژه های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع عصر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به اقدام دولت برای کاهش وابستگی بودجه به پول نفت، اظهار کرد: با از بودجه و اعتبارات تخصیصی به صورت بهینه در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها استفاده شود.

وی با تأکید بر ضرورت پیگیری مستمر مسئولان دستگاه‌های اجرایی در زمینه جذب اعتبارات، گفت: ارزیابی عملکرد مدیران بر اساس میزان جذب اعتبارات است و در صورت کم کاری در این زمینه به مدیر مربوطه تذکر داده می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه عدالت در توزیع اعتبارات مد نظر بوده است، تصریح کرد: اعتبارات بر اساس سهم جمعیتی هر شهرستان انجام شده است.

وی بر ضرورت اهتمام ویژه فرمانداران در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تأکید و بیان کرد: موافقتنامه باید در زمان مناسب مبادله شود پروژه‌های دارای موافقت نامه در اولویت قرار دارند و قطعاً سریع‌تر به مرحله اجرا خواهد رسید.

زارع در ادامه با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا کمبودها در هر منطقه از بودجه‌های ملی و اعتبارات دستگاه‌های اجرایی جبران شود، گفت: میزان توسعه یافتگی در هر منطقه با توجه به ظرفیت‌های آن متفاوت است.


10613821
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است