گوناگون 18:47 - 12 مرداد 1400

آزمون استخدامی دانشگاه‌ها ۲۲ مرداد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فنّاوری وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری سال ۱۴۰۰ در ۱۸۸ شهرستان برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون در روز جمعه ۲۲ مرداد از ساعت ۸ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان‌ آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده به حوزه امتحانی مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

در صورت مغایرت کارت شرکت در آزمون داوطلبان برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه ۲۱ مرداد صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی و اصل شناسنامه عکسدار) به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند.

چنانچه شماره داوطلبی به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا باشد و یا کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس باشد باید با همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ رفع نقص تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کنند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود.

سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

نماینده سازمان سنجش در روز پنجشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در باجه‌ رفع نقص حوزه مستقر خواهد شد.

همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار در زمان حضور در جلسه آزمون الزامی است.

هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. همراه داشتن هر کدام از این وسایل به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متخلفان براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری برخورد می شود.

به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

متقاضیان باید دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی اعلام شده را رعایت کنند.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۶ مرداد ۱۴۰۰ بصورت قطعی تایید شده، لازم است از روز چهارشنبه ۱۳ مرداد تا ۱۵ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش بخش سایر آزمون های استخدامی فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش موردنظر بارگذاری کنند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه سازمان سنجش اطلاعات متقاضیان آزمون را برای بررسی در سامانه ماسک به وزارت بهداشت ارسال می کند، درصورتیکه متقاضی در بازه زمانی مذکور دچار بیماری کرونا شده باشد و در سامانه خوداظهاری اعلام نکنند اطلاعات وی از وزارت بهداشت اخذ خواهد شد. انتظار می رود متقاضیان نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری سازمان اقدام لازم را بعمل آورند تا برنامه ریزی لازم در زمان مناسب برای تعیین حوزه امتحانی ایشان به عمل آید.

نظر به حساسیت آزمون مقتضی است تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با تخلف و تقلب در این آزمون را با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org (قسمت گزارش تخلف در آزمون ها) و یا صندوق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی Hefazatazmon@sanjesh.org و یا با شماره تلفن های ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۵۱ و ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۵۲ به اداره کل حراست و حفاظت آزمون های این سازمان منعکس کنند.


11174112
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است