اجتماعی 21:35 - 29 خرداد 1398
حناچی:
شهردار تهران با بیان اینکه پل گیشا دیگر مقاومت لازم را نداشت و به فرسودگی کامل رسیده بود، از اجرای طرحی به عنوان زیرگذر در ادامه بزرگراه جلال آل احمد همزمان با برداشته شدن پل گیشا خبر داد و گفت: تا زمانی که پروژه به بهره‌برداری برسد مسیرهای جایگزین سنجیده شده است و تلاش می‌کنیم تا با همکاری مأموران پلیس راهور ترافیک این محدوده کاهش پیدا کند.

پل گیشا  به فرسودگی کامل رسیده بود/ طرح زیرگذر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش ایسنا، امروز (چهارشنبه) هشتمین جشنواره ملی مدیریت پروژه با حضور شهردار تهران، رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران، دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه تربیت‌مدرس و مدیرعامل مترو تهران در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در حاشیه این نشست پیروز حناچی، شهردار تهران در جمع خبرنگاران درباره مسدود شدن پل گیشا، اظهار کرد: پل گیشا در دهه پنجاه و به مناسبت بازی‌های آسیایی به طور موقت ساخته شد و در طول این سال‌ها به صورت وصله پینه سرپا نگه داشته شد. این پل دیگر مقاومت لازم را نداشت و به فرسودگی کامل رسیده بود.

وی با بیان اینکه امنیت اصلی مهم است و باید به آن توجه می‌شد، از اجرای طرحی به عنوان زیرگذر در ادامه بزرگراه جلال آل احمد همزمان با برداشته شدن پل گیشا خبر داد و گفت: مطمئناً اجرای این دو پروژه همزمان مشکلاتی برای شهروندان ایجاد خواهد کرد، به همین دلیل پیش بینی کرده بودیم اجرای این دو طرح همزمان با تعطیلی مدارس باشد و تلاش می‌کنیم بخشی از پروژه پیش از آغاز سال تحصیلی به بهره‌برداری برسد.

شهردار تهران با بیان اینکه ۳۰ درصد حجم ترافیک تهران با آغاز سال تحصیلی افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: تا زمانی که پروژه به بهره‌برداری برسد مسیرهای جایگزین سنجیده شده است و تلاش می‌کنیم تا با همکاری مأموران پلیس راهور ترافیک این محدوده کاهش پیدا کند.

وی در ادامه از شهروندان تهران بابت مشکلات به وجود آمده عذرخواهی کرد و درباره زمان بازگشایی زیرگذر گفت: قطعاً این پروژه زمان‌بندی دارد و تاکنون هم ۳۵ درصد از مسیر اجرایی آن طی شده که در زیر زمین بوده و برای مردم قابل رؤیت نیست.

حناچی همچنین تاکید کرد که تا پایان امسال این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تهران در ادامه با بیان اینکه ۸۰ درصد آلودگی شهر تهران به واسطه استفاده از سوخت فسیلی است که ۴۰ درصد آن مربوط به خودروها و مسافربرهای شخصی است، گفت: یکی از راهکارهایی که برای کاهش آلودگی هوا اندیشیده شده است بحث محدودیت در عبور و مرور خودروهای شخصی است که این زمانی به نتیجه می‌رسد که پروسه حمل و نقل عمومی هم به درستی کار خود را اجرا کند.

انتهای پیام


10154590
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد حیات و معاون کمیته امداد از برنامه کمیته‌امداد برای ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است