استانی 20:27 - 20 مرداد 1399
ایسنا/البرز مسئولان سه مجموعه جهاد دانشگاهی مستقر در استان البرز بر کمک به توسعه فناورانه استان البرز تأکید کردند.

اعلام آمادگی مسئولان جهاد دانشگاهی برای کمک به توسعه فناورانه استان البرز

مهدی عباسی رئیس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز، روز دوشنبه ۲۰ مرداد با احمدرضا فیروزی رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که به مناسبت سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی انجام شد، مسئولان جهاد دانشگاهی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، صنعتی و ... آمادگی خود را برای کمک همه جانبه به توسعه فناورانه استان البرز اعلام کردند.

مهدی عباسی رئیس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز در این نشست، «کارخانه فناوری البرز» را یکی از اقدامات خوب در حال اجرای استان برشمرد و گفت: البرز به چنین ساز و کاری نیاز بسیار شدیدی دارد و با توجه به علاقه بسیار زیاد استاندار محترم البرز به راه‌اندازی کارخانه فناوری می‌توان به آینده این طرح امیدوار بود.

عباسی در ادامه با بیان اینکه مجموعه جهاد دانشگاهی در البرز به عنوان بازوهای جهاد دانشگاهی کشور آمادگی کمک به این طرح را دارند گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی می‌تواند به صورت شفاف و ثمربخش به پیشبرد طرح کارخانه نوآوری البرز کمک کند چون هر جایی که جهاد دانشگاهی ورود داشته به خروجی خوب منجر شده است.

در ادامه احمدرضا فیروزی رئیس جهاد دانشگاهی البرز هم ضمن اعلام آمادگی برای کمک به پیشبرد اهداف مجموعه پارک علم و فناوری البرز و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی گفت: البرز به درستی قطب علم و فناوری کشور معرفی شده و در این  زمینه آمادگی ارائه هر گونه کمکی را داریم.

فیروزی در ادامه گفت: یکی از رویکردهای اصلی جهاد دانشگاهی البرز در بخش پژوهش، حوزه علوم انسانی است اما علاوه بر آن در بخش صنعت هم به دنبال ایجاد فضایی مناسب برای استان هستیم.

انتهای پیام


10661101
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است