استانی 17:43 - 01 مرداد 1396
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:
قزوین- نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با نوسازی و استفاده از تکنولوزی روز در واحدهای صنعتی می توان توان رقابت پذیری را تقویت و تولید را اقتصادی کرد.

اقتصادی شدن تولید نیازمند استفاده از تکنولوژی روز است

به گزارش خبرنگار مهر، سیده حمیده زرآبادی روز یکشنبه به همراه حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از چند واحد صنعتی در شهرک کاسپین بازدید کردند.

در این بازدید مدیران واحدهای صنعتی مشکلات خود را با عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اصلامی در میان گذاشتند.

حمیده زرآبادی در این بازدید گفت: برای دستیابی به تکنولوژی روز دنیا در صنعت نیازمند انتقال تکنولوژی از کشورهای صاحب نام در این عرصه است.

زرآبادی یادآورشد: صنعتگران و تولید کنندگان داخلی می توانند با دست یابی به تکنولوژی روز و استفاده از آن ضمن کاهش هزینه های تولید زمینه سودآوری بیشتر و رقابت پذیری را برای خود فراهم کنند.

وی اضافه کرد: باید با کشورهای دیگر رابطه بازرگانی برقرار کرد تا زمینه انتقال تکنولوژی نیز فراهم شود.

در ادامه این بازدید حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اشاره به اهمیت حضور نمایندگان مجلس در واحدهای تولیدی گفت: حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعنوان قانون گذار در واحدهای تولیدی می تواند زمینه اشنایی هر چه بیشتر آنها با مشکلات تولید را مهیا کند که این کار در اصلاح قوانین و و روان سازی کارها موثر است.

وی بیان کرد:دراین بازدیدها مدیران صنعتی نیزفرصت پیدا می کنند مشکلات خود را از نزدیک به نمایندگان خود منتقل کنند تا تصمیم گیریها نیز منطقی تر و حل آنها تسریع شود.

خانپور یادآورشد: مهمترین مشکلات صنعتگران استان سود تسهیلات بانکی، مالیات، نداشتن بازار فروش و روان سازی در توسعه صادرات  است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان از چند واحد تولید انواع شکلات، پست های کمپکت برق فشار قوی و ضعیف و انواع فرش ماشینی در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.


9286966
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است