استانی 13:10 - 10 اردیبهشت 1396
حجت الاسلام خاموشی:
اردبیل - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد که شناسایی علل بروز آسیب‌های اجتماعی و مقابله با آن باید در اولویت برنامه نهادهای فرهنگی و دولتی باشد.

مقابله با آسیب‌های اجتماعی اولویت نهادهای فرهنگی و دولتی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اضافه کرد: این مهم از مهمترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده و نهادها و سازمان های مرتبط باید به این مقوله ورود جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه اولویت برنامه دولت نیز برای بودجه ریزی کاهش آسیب های اجتماعی است، یادآور شد: در این زمینه باید استان های کشور توانمند شوند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر لزوم فعال شدن مشارکت شورای اجتماعی در استان های کشور تصریح کرد: نهادها و سازمان های مرتبط در استان ها باید در بحث مبارزه با آسیب ها توانمند شوند.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی باعث شده مردم پیام روحانیت را نشنوند، بیان داشت: حاشیه نشینی، طلاق، قاچاق کالا و... در حال حاضر از مهمترین آسیب های اجتماعی بوده و نیازمند تدبیر و مقابله عملیاتی است.

حجت الاسلام خاموشی حاشیه نشینی را از مهمترین علل بروز آسیب های اجتماعی برشمرد و متذکر شد: در این زمینه باید ضمن برنامه ریزی برای جلوگیری از مهاجرت و افزایش حاشیه نشینی، برنامه های فرهنگی نیز در این مناطق توسعه یابد.

وی با اشاره به تلاش تبلیغات اسلامی در این راستا و ارتقا برنامه های فرهنگی و اجتماعی با بهره گیری از ظرفیت هیئت ها و کانون های مذهبی ادامه داد: اقدامات و برنامه های فرهنگی با محوریت مقابله با آسیب های اجتماعی باید در این مراکز به صورت جدی دنبال شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین از گردآوری اطلاعاتی در زمینه علل بروز و راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی رایج در استان اردبیل از سوی تبلیغات اسلامی خبر داد.


9056570
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است