گوناگون 12:44 - 28 دی 1398
غرفه سازی یکی از روش‌های تبلیغاتی برای معرفی برند می‌باشد.

ایده‌های طراحی و غرفه‌سازی برای نمایشگاه‌ها توسط کبیرسازان

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت پیشرو کبیر سازان کارسان، خوشبختانه روش‌های مشخصی برای ارائه درست و صحیح در ساخت غرفه برای معرفی شدن در نمایشگاه‌ها وجود دارد. توجه به نکات بازاریابی قبل از برگزاری نمایشگاه مانند آمادگی‌های لازم و آموزش کارکنان غرفه‌ها می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. شرکت کبیر سازان پیشرو در طراحی و اجرا همراه همیشگی شما می‌باشد.

برای هر کسب‌وکاری، خواه بزرگ یا کوچک، صحنه نمایشگاهی و ارائه محصولات یا خدمات، فرصت مناسبی برای ایجاد آگاهی از برند و جذب مشتریان جدید است. چه شما در عرصه نمایشگاه‌های تجاری کهنه‌کار باشید و چه تازه‌کار، باید به نکاتی توجه کنید که شما را از دیگر رقبا برتر و بهتر کند. فراموش نکنید جلب‌ توجه مخاطبان شما مدت‌ها قبل از شروع نمایشگاه تجاری با طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی آغاز می‌شود.

در ادامه مطلب ما نکاتی برای بهبود جذابیت غرفه‌های نمایشگاهی از نظر بصری را برای شما گردآوری کرده‌ایم:

در مورد اندازه غرفه تصمیم بگیرید

نکته اصلی طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی موفق، استفاده هر چه بیشتر و بهتر از فضاهای خالی است. تعیین اندازه هنگام خرید و غرفه سازی نمایشگاهی اهمیت دارد. بسیاری از مردم فکر می‌کنند هر چه وسعت بزرگ‌تر باشد همیشه بهتر است اما گاهی اوقات فضای کوچک‌تر تنها چیزی است که شما نیاز دارید.

در انتخاب فضای غرفه، فضای باز را انتخاب کنید که به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد آزادانه در تمام فضا قدم بزنند بدون اینکه احساس گرفتگی داشته باشند.

غرفه سازی کبیر سازان
غرفه سازی کبیر سازان

روی موقعیت مکانی خود سرمایه‌گذاری کنید

اکنون‌ که تصمیم به ساخت غرفه در یک نمایشگاه تجاری گرفتید، زمان آن رسیده که قراردادها را امضا کنید و مکان غرفه خود را انتخاب کنید. هر فروشنده در جستجوی بهترین نقطه در طبقات نمایشگاه است. هدف شماره یک شما باید ایجاد حداکثر ترافیک و همچنین جذب سیل‌های ورودی به سمت غرفه خود است. موقعیت نادرست غرفه شما می‌تواند استراتژی‌های بازاریابی شما در نمایشگاه را مختل یا خراب کند. از انتخاب فضاهایی در پشت نمایشگاه خودداری کنید و حتماً مطمئن شوید که غرفه شما در منطقه پرترافیکی قرار دارد.

حتماً روی برند خود تکیه کنید

اولین اولویت در هنگام شروع طراحی غرفه این است که در مورد چگونگی ایجاد تصویر تجاری خود فکر کنید. یک غرفه نمایشگاهی با طراحی خوب باید نمایشی از برند شما باشد. شرکت‌کنندگان باید بتوانند هویت، شخصیت و محصولات برند شمارا از دور تشخیص دهند.

هدف شما در یک سالن نمایشگاهی با هزاران نفر بازدیدکننده، این است که خود را از رقبا متمایز کنید. یک موضوع انتخاب  کنید و آن را به مرحله اجرا ببرید. این‌یک بخش سرگرم‌کننده از برگزاری یک رویداد است زیرا می‌توانید خلاق باشید و به خارج از بحث مالی فکر کنید. موضوع شما باید افزونه‌ای از هویت برند شما باشد. به‌عنوان‌مثال: یک شرکت تولید گوشی‌های همراه می‌تواند غرفه خود را به شکل یک تلفن همراه طراحی کند. این مفهوم از طراحی غرفه یک تجربه سرگرم‌کننده است و می‌تواند جرقه‌ای برای شروع مکالمه باشد.

ساخت غرفه کبیر سازان
ساخت غرفه کبیر سازان

در ساخت غرفه خود از بسته‌بندی با رنگ‌های جسورانه و روشن استفاده کنید

انتخاب رنگ برای غرفه‌سازی شما می‌تواند در متمایز کردن بسته کمک کند. مشاغلی که در نمایشگاه‌های مختلف به موفقیت رسیده‌اند معمولاً از رنگ‌های جسورانه و روشن استفاده می‌کنند. به یاد داشته باشید، انتخاب بهترین رنگ توجه مخاطبان را جلب می‌کند، جرقه‌ای برای ایجاد مکالمه است و درنهایت بازدیدکننده را به مشتری تبدیل می‌کند.

آن را به یک تجربه تعاملی تبدیل کنید

به‌طور متوسط بازدیدکنندگان ۳ تا ۸ ساعت از وقت خود را برای بازدید از نمایشگاه صرف می‌کنند. با وجود بسیاری از شرکت‌ها که محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند امکان بازدید از غرفه شما دشوار خواهد شد. تجربه تعاملی یک‌راه عالی برای افزایش ترافیک غرفه‌ها و ارائه خاطره‌ای به‌یادماندنی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد.

امروزه در نمایشگاه‌های تجاری این فناوری به یک مؤلفه بزرگ تبدیل‌ شده است. ارائه یک تجربه تعاملی به شرکت‌کنندگان، آن‌ها را ترغیب می‌کند تا زمان طولانی‌تری در غرفه شما بمانند و درباره محصولات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

در حال حاضر برخی از روندهای تعاملی محبوب استفاده از نمایشگرهای لمسی، واقعیت مجازی و غرفه‌های عکس است. هنگام انتخاب یک تجربه تعاملی برای اضافه کردن به غرفه خود، به تجربه‌هایی خلاقانه فکر کنید.

بخشیدن هدیه‌ای هرچند کوچک

همه دوست دارند چیزهای رایگان دریافت کنند. شما می‌توانید با ارائه وسایل و هدایای کوچک بازدیدکنندگان را به سمت غرفه خود بکشانید. دریافت وسایل و موارد تبلیغاتی یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که مردم در نمایشگاه‌های تجاری شرکت می‌کنند. این هدایای تبلیغاتی می‌تواند شما را حتی بعد از اتمام نمایشگاه در ذهن مخاطبان ماندگار کند و احتمال بیشتری برای جذب آن‌ها به‌عنوان مشتری دارید.

شرکت غرفه سازی کبیر سازان
شرکت غرفه سازی کبیر سازان

شرکت پیشرو کبیر سازان کارسان فعال در زمینهٔ غرفه سازی

شرکت غرفه‌سازی و دکوراسیون کبیرسازان با ۱۰ سال سابقه مفید اجرایی نمایشگاهی سالیان متمادی است که در عرصه طراحی و ساخت هرگونه سازه‌ی نمایشگاهی و یا دکوراسیون داخلی در سراسر ایران فعالیت داشته است. این شرکت با ۱۰ نیروی ثابت دفتری و ۲۵ نیروی اجرایی کارگاهی یکی از شرکت‌های معتبر در عرصه‌ی غرفه سازی نمایشگاه‌های بین‌المللی و دکوراسیون شرکت‌ها و منازل می‌باشد.

تمام متریال خریداری‌ شده در این شرکت از بهترین برندها و بالاترین استانداردهای روز دنیا بوده و تلاش به درک بودجه مشتری و ارائه بهترین طراحی و اجرا از اهداف قالب این مجموعه می‌باشد. ملاک استخدام نیروهای دفتری شرکت کبیر سازان اخلاق، تحصیلات تکمیلی، تخصص، سرعت عمل و جلب رضایت کامل مشتری می‌باشد.

وب‌سایت: kabirkarsan.com

انتهای رپرتاژ آگهی


10349974
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است