استانی 14:49 - 28 مهر 1396
معاون استاندار هرمزگان و فرماندار میناب به‌عنوان فرستاده ویژه استاندار، با عزیمت به شیراز، آخرین وضعیت مجروحان حادثه اردوی دانش‌آموزی را بررسی کرد.

بررسی آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم هرمزگانی

به گزارش ایسنا، ابوذر مهدی نخعی در این سفر دو روزه که با همراهی مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان انجام شد، با حضور در بیمارستان‌های چمران و ابن‌سینای شیراز، با زینب شعبانی و ملیکا سالاری دانش‌آموزان بستری در این بیمارستان‌ها و خانواده‌های آنان دیدار کرد.

وی همچنین در محل اقامت سیده فاطمه وحدانی، زینب کریمی، محدثه شب راه و محدثه ذاکری حاضر و از روند درمانی آنان مطلع شد.

نخعی در این مأموریت، ضمن بیان پیام مهرآمیز استاندار هرمزگان به این دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان بر حمایت مدیریت عالی استان و دیگر مسئولان مرتبط از این دانش‌آموزان و وضعیت درمانی، رفاهی و آموزشی آنان تأکید کرد.

معاون استاندار و فرماندار میناب همچنین هدایای ویژه استاندار هرمزگان را به این دانش‌آموزان اهدا کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان نیز در این دیدارها، همراه با اهدای یک دستگاه ویلچر برقی به محدثه شب راه، هدایای نقدی را به این دانش‌آموز و پنج دانش‌آموز دیگر بستری در شیراز اهدا کرد.

به گزارش ایسنا، اتوبوس حامل دانش‌آموزان استان هرمزگان که قصد داشت در اردوی ملی فرزانگان در شیراز شرکت کند، بامداد جمعه 10 شهریور در شهرستان داراب استان فارس واژگون شد که بر اثر آن 9 نفر از دانش‌آموزان به همراه سرپرست و کمک‌راننده جان باختند و 34 نفر دچار مصدومیت شدند.



انتهای پیام

9487869
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است