استانی 11:21 - 07 خرداد 1401

نقاط حادثه خیز دهلران حذف نشد/جاده های شهرستان نیازمند توجه است

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: شهرستان مرزی دهلران به دلیل قرارگرفتن در مسیر عتبات عالیات و بازارچه مرزی مهران یکی از مبادی پرتردد استان ایلام محسوب می‌شود.

وجود نقاط پرحادثه و کم عرض بودن جاده‌های ارتباطی این شهرستان هر ساله حوادث ناگواری را رقم می‌زند.

واریانت کیلومتر ۵ محور دهلران – مهران یکی از این نقاط حادثه خیز شهرستان است که بهسازی و اصلاح این مسیر حدود ۴ سال پیش عملیات اجرایی آن آغاز شده اما هنوز تکمیل نشده است.

به دلیل اهمیت حذف این نقطه پرحادثه در سال جاری تسریع در عملیات اجرایی آن در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

یکی از رانندگانی که روزانه در طول این مسیر تردد دارد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این جاده کم عرض بوده و از آسفالت خوبی برخوردار نیست، به طور کلی خیلی خطرآفرین است.

مهدی قاسمی افزود: این پیچ متاسفانه به عنوان پیچ قتلگاه در منطقه شهرستان دهلران معروف شده است.

۲۳ درصد از تصادفات منجر به فوت استان در محورهای دهلران رخ می‌دهد

رئیس پلیس راه ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حدود ۲۳ درصد از تصادفات منجر به فوت استان در محورهای دهلران-مهران و نیز دهلران- اندیمشک اتفاق افتاده است.

 نقاط حادثه خیز دهلران حذف نشد/جاده های شهرستان نیازمند توجه است

سرهنگ ابوالفضل کهزادی افزود: مسیر کیلومتر ۵ دهلران – مهران یکی از نقاط حادثه خیز است که حدود ۴ سال پیش عملیات اجرایی آن آغاز شده اما این طرح هنوز تکمیل نشده است.

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه

فرماندار دهلران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تصادفات زیادی در واریانت کیلومتر ۵ محور دهلران – مهران رخ داده، به همین دلیل پیگیری‌های لازم برای تامین قیر و آسفالت این مسیر که درصد پیشرفت فیزیکی بالایی نیز داشت، انجام شده است.

لطیف صادقی بیان کرد: وی تصریح کرد: با پیگیری‌های مسئولان، پروژه‌های خوبی برای چهارخطه شدن جاده اندیمشک به دهلران و دهلران به مهران پروژه چ در حال انجام است.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی واریانت کیلومتر ۵ محور دهلران – مهران در سال ۹۷ با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان آغاز شده و دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد است.

از قرار معلوم امسال مسئولان توسعه و اصلاح محورهای ارتباطی این شهرستان را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند که امید است در سال جاری با حذف نقاط پرحادثه و توسعه راه‌های ارتباطی این شهرستان شاهد کاهش حوادث رانندگی در این محورها باشیم.


11575704
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است