اقتصادی 23:56 - 30 مهر 1399

آیین رونمایی از کارت هواداری باشگاه پرسپولیس برگزار شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بانک گردشگری حامی اصلی تیم پرسپولیس تهران به پاس سال‌ها حمایت و همراهی هواداران این باشگاه و قدردانی از حضور پرشور و غرورآفرین آن‌ها از کارت هواداری تیم پرسپولیس و خدمات ویژه‌ی آن رونمایی کرد. یکی از بهترین انواع ارتباط تیم و هواداران، باشگاه هواداری و ارائه خدماتی همچون کارت هواداری است، یک هواداری حسابی با کارت هواداری پرسپولیس محقق می‌شود.

بانک گردشگری یکی از بانک‌های دوستدار و حامی ورزش با ارائه کارت هواداری و خدمات متنوع و ویژه، سعی داشته تا شرایطی مطلوبی را برای هواداران و همراهان تیم پرسپولیس ایجاد کند و در عین حال تعامل بین هواداران و تیم را تقویت کند. امکانات این کارت‌ها در زمینه خدمات بانکی و کارگزاری، گردشگری، حمل ونقل، اقامت، هتل، مراکز خرید و تفریحی، بیمه، تعمیرات خودرو و.... هستند.

همچنین خدمات درنظر گرفته شده برای کارت‌های هواداری و باشگاه هواداران محدود به خدمات حال حاضر نیست و به صورت مداوم امکانات مختلفی به لیست امکانات قابل ارائه اضافه می‌شود و حتی امکان اعطای سهام بانک نیز به این گروه در آینده‌ای نزدیک فراهم می‌شود.

طرفداران و هواداران تیم توانمند و غرورآفرین پرسپولیس که در سال‌های متمادی حمایت خود را از تیم پرسپولیس دریغ نکرده اند می ‌توانند از این پس از امکانات و شرایط ویژه ی باشگاه مشتریان و کارت هواداری پرسپولیس در سه سطح هوادار "همراه"، "حامی" و "دوآتیشه" بهره ‌مند شوند.

پس از صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، که موجی از شادی و خرسندی عمومی و ملی را در برداشت، بانک گردشگری نیز با همراهی باشگاه محبوب پرسپولیس به پاس همراهی و حمایت میلیون‌ها طرفدار این تیم، از کارت هواداری این باشگاه رونمایی کرد. روشن است این برد مقتدرانه و شادی که این پیروزی با خود به همراه داشت همچون پیروزی های پیشین تیم، موجی از شادی و امید را در بین ایرانیان و طرفداران پرسپولیس پراکند و زمینه ساز رونمایی از این رویداد مبارک شد.

مراسم رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس باحضور جمعی از پیشکسوتان این تیم، مدیران باشگاه و مدیران بانک گردشگری در سالن همایش‌های بانک گردشگری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، به دلیل شرایط بیماری کرونا برگزار شد. بسیاری از فوتبال دوستان و هواداران پرسپولیس پخش زنده این برنامه را از طریق لایو اینستاگرام، آپارات و دیگر پلتفرم ها و شبکه ‌های اجتماعی مشاهده کردند و همراه این برنامه بودند.

فرقی ندارد شما کی و چگونه به جمع هواداران پرسپولیس ملحق شده اید، همین که عضو خانواده بزرگ هواداران پرسپولیس هستید و با حمایت و همدلی خود باعث نیرو بخشیدن به شیرمردان پرسپولیسی می‌شوید، لایق تقدیر و تشکر هستید. کارت هواداری بهانه ای ست برای تشکر از این حمایت شما، از محبوب‌ترین تیم آسیا.

لازم به ذکر است عموم هموطنان و علاقه مندان می‌توانند اخبار مربوط به رونمایی کارت هواداری پرسپولیس، لایو مراسم رونمایی، خدمات قابل ارائه، نحوه استفاده از امکانات و مواردی از این دست را از طریق صفحه اینستاگرام بانک گردشگری به آدرس tourism bank و یا وب سایت بانک به آدرس tourismbank.ir دنبال کنند و نظرات و سوالات خود را با این مجموعه در میان گذارند.

از شنبه مورخ ۳ آبان ۹۹ امکان دریافت کارت هواداری، از طریق مراجعه به بانک و اعلام درخواست کارت فراهم می‌شود و علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت کارت به شعب بانک گردشگری مراجعه کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


10775058
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» فرابورس ایران در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای جزئیات عرضه عمده سهام کنترلی سرخابی‌ها را منتشر کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: در بسیاری از نقاط کشور از یکم تا ۶ اردیبهشت ماه شاهد تشدید بارش‌ها خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: طرح افزایش وام ودیعه مسکن با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی و نقل و انتقلات نیاز به بازنگری دارد و این تسهیلات باید متناسب با شرایط متقاضیان پرداخت شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس زلزله نگاری مرکز تحقیقات راه مسکن وشهرسازی گفت: نرخ فرونشست در بسیاری از مناطق کشور با توجه به افزایش حجم برداشت آب‌های زیر زمینی به ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» طبق ابلاغیه سازمان توسعه تجارت ایران، ارز نیمایی از چند ردیف تعرفه پارچه‌های رومبلی، رویه و پرده‌ای وارداتی حذف شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: صنعت تایر در سال جاری ۳۰۰ میلیون یورو ارز برای تولید نیاز دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رضایی گفت: تمامی واحد‌های مسکن مهر با دستور وزیر راه وشهرسازی با امکانات کامل تحویل داده می‌شود و هیچ واحدی بدون تجهیزات به بهره‌برداری نمی‌رسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: فردا ۲ اردیبهشت نوزدهمین جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مطابق روال همیشه برگزار می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۲۹ فروردین به ۲۳.۵۲ درصد رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است