استانی 12:43 - 22 آبان 1398

کانون پرورش فکری با «حال خوش خواندن» به استقبال هفته کتاب‌ می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار ضیایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن هفته کتاب و ویژه برنامه‌های کانون پرورش فکری استان گیلان، اظهار کرد: شعار امسال این نهاد برای این هفته «حال‌خوش‌خواندن» است که در تمامی مراکز فرهنگی و هنری کانون برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در میان نسل کودک و نوجوان، افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف فعالیت‌های بیست‌ و هفتمین دوره هفته کتاب توجه به این حوزه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه ارتقای سطح مهارت‌های زندگی به واسطه مطالعه، تقویت سواد خواندن و افزایش گستره‌ دید و عمق‌بخشی با نگاه به آینده‌سازان در سایه کتاب‌خوانی و نقد کتاب از دیگر اولویت‌های این هفته است، گفت: این فعالیت‌ها گامی برای رسیدن به  اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

ضیایی  به برخی فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان گیلان در هفته کتاب و کتاب‌خوانی نیز اشاره و تصریح کرد: دعوت از مدارس و برپایی کارگاه‌ فعالیت‌های کتاب‌محور، برپایی نمایشگاه کتاب و آثار کتاب‌محور و اجرای برنامه‌ کتاب‌خانه‌های پستی، سیارشهری و روستایی کانون در مناطق کم‌برخوردار ازجمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به دعوت از فعالان عرصه‌ کتاب و کتاب‌خوانی و ایجاد فرصت‌ هم‌نشینی کودکان و نوجوانان با صاحبان قلم و اندیشه به عنوان  اولویت‌های کانون پرورش فکری است، از برگزاری نشست تخصصی مربیان فرهنگی کانون با حضور نویسندگان در این هفته خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به تمامی کودکان و نوجوانان ایریکی از رسالت‌های این نهاد است، افزود: تشویق و ترغیب کودکان با نیازهای ویژه و اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور برای آنان از برنامه‌هایی نیز در دستور کار قرار دارد.


10292646
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است