اجتماعی 16:30 - 01 مرداد 1396
دستگیری سارق خودرو، پرده از جنایت خونین وی در سال ۹۲ و قتل همسرش برداشت.

سارقِ قاتل دستگیر شد+ عکس

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، ساعت 04:40 مورخه 2 تیر 1396 مأمورین کلانتری 134 شهرک قدس در زمان گشت‌زنی در خیابان علامه جنوبی به یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ به شماره انتظامی مشخص با یک سرنشین مشکوک شده  در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که پراید دارای سابقه سرقت از حوزه کلانتری 113 بازار در تاریخ 31 اردیبهشت 1396 است.

با شناسایی خودروی مسروقه، مأمورین کلانتری به راننده پراید دستور ایست داده اما وی اقدام به فرار می نماید که نهایتا طی یک تعقیب و گریز و شلیک چندین تیر از سوی مأمورین، راننده پراید مجبور به توقف شده که توسط مأمورین دستگیر می شود.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت خودرو و به دستور بازپرس شعبه چهاردهم دادسرای ناحیه 2 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

تحقیقات پلیسی:

متهم دستگیر شده که در زمان دستگیری خودش را بنام عبدالله اکبری معرفی کرده بود در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اطلاع از مسروقه بودن خودرو شد و مدعی بود که خودرو را از یکی از دوستانش به نام علی دریافت نموده است.

با انتقال عبدالله اکبری به پایگاه دوم آگاهی، هویت واقعی او بنام محسن . ی (30 ساله) محرز و با اعترافات وی، همدستش بنام علی ایزدی به اتهام سرقت خودرو، در مورخه 13 تیر 1396 دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش در منطقه سرچشمه مقادیر قابل توجهی اسناد و مدارم شناسایی متعلق به افراد غیر کشف و به پایگاه دوم پلیس اگاهی منتقل شد.

در تحقیقات اولیه، کارآگاهان با بررسی سوابق علی ایزدی اطلاع پیدا کردند که او نیز همانند همدستش سعی در مخفی نگهداشتن هویت واقعی خود بنام رهام . ر ( 37 ساله ) را داشته است.

رهام . ر که اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر از نوع شیشه دارد، پیش از احراز هویت واقعی اش درخصوص سرقتی بودن خودروی مکشوفه مدعی شد که خودرو را از فرد دیگری و در ازای پرداخت روزانه مبلغ 25 الی 30 هزار تومان اجاره نموده و خودش سرقتی انجام نداده اما پس از شناسایی هویت واقعی و در بررسی سوابقش مشخص شد که او از مجرمین سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف بوده و تاکنون بارها به اتهام ارتکاب جرایم مرتبط با موادمخدر، چک ، ضرب و جرح عمدی و تخریب بارها دستگیر و روانه زندان شده است.

همچنین در بررسی سوابق رهام در سیستم جامع پلیس مشخص شد که وی از سال 1392 تاکنون تحت تعقیب پلیس آگاهی استان مازندران - شهرستان عباس مازندران قرار دارد.

شناسایی قاتل متواری:

در استعلام بعمل آمده از پلیس آگاهی شهرستان عباس آباد اعلام شد که رهام به اتهام قتل عمدی همسرش بنام سمیرا ( 24 ساله ) در یکی از روستاهای شهرستان عباس آباد تحت تعقیب آنها قرار داشته است که بلافاصله با اعلام خبر دستگیری رهام، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان عباس آباد به تهران اعزام شدند.

برابر محتویات پرونده و اعلام نظریه پزشکی قانونی، مقتول به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و در داخل منزلش به قتل رسیده و متهم نیز صراحتا به ارتکاب جنایت در زمان مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی بعمل آمده، تیمی از پلیس آگاهی شهرستان عباس آباد با نیابت قضایی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرده و متهم رهام . ی حسب دستور قضایی با قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمـد تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان عباس آباد شد.


9286766
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از آخرین وضعیت جاده‌های کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: نقش هلال احمر در ساماندهی حرکت مردم برای کمک به مردم بحران زده فلسطین حائز اهمیت و بر جهانیان آشکار و مبرهن است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ تهران با اشاره از اجرای تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) جهت برگزاری مراسم پرفیض لیالی قدر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس راهور فراجا در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به جزییات مصوبه افزایش جریمه‌های راهنمایی و رانندگی پرداخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی از ابتدای طرح نوروزی گفت: ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد فقط در هشتم فروردین ماه در تهران ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از خدمت رسانی ۸ مرکز معاینه فنی در روز جمعه ۱۰ فروردین خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران توضیحاتی درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران بر تلاش اعضای شورا برای جلوگیری از تخریب بنا‌های مجاور کاخ گلستان تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون روابط کار خبر داد، لایحه پیشنهادی اصلاح ​موادی از قانون کار برای تعیین مزد کارگران به زودی به دولت ارائه می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راه کشور از فوت ۶۱۷ نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی خبر داد و گفت:طی این مدت، ۱۶ هزار و ۵۸۳ نفر در تصادفات جاده‌ای مجروح شده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است