اقتصادی 01:10 - 01 آبان 1399
گزارش‌های میدانی حاکی از این است که قیمت خمیردندان ایرانی و خارجی در داروخانه‌ها بین پنج تا حدود ۸۰ هزار تومان و در فروشگاه‌های اینترنتی حداکثر قیمت به حدود ۲۰۰ هزار تومان می‌رسد.

بالاخره قیمت خمیردندان خارجی چقدر است؟

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر قیمت نجومی ۵۰۰ هزار تومانی برای خمیردندان خارجی خبرساز شده بود، اما روز گذشته رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران حداکثر قیمت خمیردندان خارجی تولید داخل را ۲۸ هزار تومان عنوان کرد و گفت که این انجمن رقم نجومی خمیردندان را به شدت تکذیب می‌کند

فارغ از این موضوع برای راستی آزمایی دو طرف ماجرای قیمت ۵۰۰ هزار تومانی خمیردندان به داروخانه‌ها و سایت‌های اینترنتی سر زدیم. گران‌ترین خمیردندان خارجی در برخی سایت‌های اینترنتی شامل یک مجموعه دو عددی خمیر دندان بود که تا شب گذشته نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت که با ریزش نرخ دلار قیمت آن امروز به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. اگر فرض کنیم قیمت مجموعه دو عددی برای هر کدام از خمیردندان‌ها یکسان است، یعنی بیشترین قیمت همین خمیردندان نیز ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

البته این مجموعه دو عددی خمیردندان در داروخانه‌ها پیدا نشد و فروشندگان لوازم بهداشتی نیز کپی هر کدام از آن را حدود ۶۰ تا ۸۵ هزار تومان می‌فروشند. یکی از فروشندگان لوازم بهداشتی نیز گفت که می‌تواند با ۱۲۰ هزار تومان اصل این برند خمیردندان را برای ما تهیه کند.  

به طور کلی گزارش‌های میدانی از داروخانه‌های سطح شهر نشان می‌دهد که قیمت خمیردندان ایرانی و خارجی بین پنج تا حدود ۸۰ هزار تومان است. اما در فروشگاه‌های اینترنتی حداکثر قیمت به حدود به ۲۰۰ هزار تومان می‌رسد.

انتهای پیام


10775083
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: از ۲۵ اردیبهشت ماه با توجه به اتمام مهلت الکترونیکی شدن مجوزها هیچ مجوز کاغذی دیگر در بخش های مختلف قابل پذیرش نخواهد بود
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» برخی کالا‌های حوزه‌ جهاد کشاورزی اعلام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: بنابر آمار در ۶ ماهه نخست سال، مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل توانیر گفت: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر پاداش در قبوض برق، به قید قرعه از جوایز متنوعی مثل خودرو و لوازم خانگی بهره‌مند خواهند شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مرکز مبادله طلا و ارز گفت: بیستمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله در حال برگزاری است که تاکنون ۸۰ کیلوگرم شمش طلا به فروش رفته است‌.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است