سیاسی 09:33 - 05 بهمن 1395
خادمی با مهر تشریح کرد:
عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: ا اگر همه گروه های سیاسی اصولگرا تحت جبهه انقلاب با یک کاندید بیایند و فرد مقبولی را معرفی کنند، شانس بالایی برای پیروزی دارند.

شانس بالای نامزد واحدجبهه مردمی/اطلاح طلبان عارف را بازی نمی دهند

هدایت الله خادمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تحلیل انتخابات آتی با توجه به تشکیل جبهه انقلاب گفت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی در انتخابات آتی تاثیر گذار خواند بود و به احتمال زیاد از این جبهه فرد قابل قبولی معرفی می شود که جبهه اصلاح طلبان را غافل گیر خواهد کرد.

نماینده مردم ایذه در مجلس در خصوص احتمال عضویت اصلاح طلبان در این جبهه گفت: اصلاح طلبان ظرفیت عضویت در این جبهه را ندارند انتخابات آتی ریاست جمهوری میان اصلاح طلبان و جبهه مردمی انقلاب دو قطبی خواهد بود.

عضو فراکسیون ولایت مجلس ادامه داد: شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه  آقای مطهری نامزد انتخابات می شود تا با رد صلاحیتش اصلاح طلبان بتوانند در انتخابات فضا سازی کنند.

خادمی با بیان اینکه اصلاح طلبان در انتخابات آتی رقیب روحانی نخواهند بود چون رایشان شکسته می شود گفت:به نظر من آقای عارف را برای حضور در انتخابات دعوت نمی کنند زیرا اگر آقای عارف بیاید در عرصه انتخابات باقی خواهد ماند  و کنار نمی رود به همین دلیل اصلاح طلبان آقای عارف را بازی نمی دهند.

عضو فراکسیون ولایت افزود: ولی احتمالا آقای پزشکیان از طرف اصلاح طلبان نامزد انتخابات می شود  زیرا اصلاح طلبان هر زمان صلاح ببینند می توانند از وی بخواهند به نفع روحانی کنار برود البته اگر اصلاح طلبان با آقای عارف وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شوند ایشان شانس زیادی دارد.

وی در پایان تاکید کرد: اگر همه گروه های سیاسی اصولگرا تحت جبهه انقلاب با یک کاندید بیایند و فرد مقبولی را معرفی کنند، شانس بالایی برای پیروزی دارند.


8706549
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهوری سابق درباره رخداد‌های مربوط به افزایش قیمت بنزین در آبان ۱۳۹۸ واکنش نشان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی وزیر کشور درباره قانون مقابله با تحریم کالاهای صهیونیستی توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: کشور‌های اسلامی بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و این مهم را سران کشور‌های اسلامی درک نمی‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: حمله رژیم اسرائیل به حلب نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: شناور‌های بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناور‌های مردمی کشور‌های محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری رژه می‌روند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» زمانیان گفت: مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی زمانی در کشور حل می‌شود که امید در میان مردم وجود داشته باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است