استانی 16:01 - 28 اسفند 1396
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: ربات تلگرامی معرفی جاذبه‌های گردشگری استان سمنان با عنوان "سمنان توریسم" راه اندازی شد.

ربات تلگرامی معرفی جاذبه‌های گردشگری استان سمنان فعال شد

 به گزارش ایسنا، «محمد جهانشاهی» با اعلام این خبر افزود: این ربات به آدرس Semnan_tourism_bot @ از هم اکنون در دسترس علاقمندان به آشنایی با جاذبه‌های گردشگری این استان قرار دارد.

وی گفت: در این ربات اطلاعات تمامی شهرستان‌های استان سمنان به تفکیک بارگذاری شده است و اطلاعات اماکن گردشگری، اماکن اقامتی، صنایع دستی و سوغات به همراه تصویر و ... در دسترس است.

جهانشاهی افزود: مختصات تمامی جاذبه‌ها نیز به تفکیک بر روی نقشه گوگل قرار داده شده و در دسترس است.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه یکی از بهترین راهها برای معرفی استان سمنان، استفاده از ظرفیت فضای مجازی است، گفت: هم اکنون تمامی اخبار و اطلاعات در رابطه با میراث فرهنگی استان سمنان بر روی کانال این اداره کل به آدرس https://t.me/semnanmiras در دسترس است.

وی افزود: Mirassemnan_travel نیز آدرس ایسنتاگرام این اداره کل است و سایت اینترنتی اداره کل نیز به آدرس www.mirassemnan.ir    در دسترس است.

سامانه پیامکی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان به شماره 30006418 نیز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات هموطنان گرامی است.



انتهای پیام

9720473
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است