استانی 22:20 - 28 مرداد 1401

شاخص های توسعه در سطح شهرستان ارومیه ارتقاء می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر جمعه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی ارومیه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سفر به بخش‌های شهرستان ارومیه با همراهی نمایندگان مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان و بازدید میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم گفت: مسائل و مشکلات شهرستان ارومیه به صورت کارشناسی در حوزه‌های مختلف احصاء شده و با برگزاری جلسات کارشناسی، پیش مصوباتی در این خصوص تصویب شده بود.

وی ادامه داد افزود: در جلسه امروز، ۱۷۶ مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان ارومیه نهایی شد که ۱۵۲ مصوبه عمرانی و ۲۴ مصوبه نیز اقتصادی می‌باشد.

معتمدیان با تاکید بر ارتقای شاخص‌های توسعه در سطح شهرستان و بخصوص در روستاها و مناطق محروم، خاطرنشان کرد: پروژه‌های اولویت دار و عمرانی شهرستان ارومیه در حوزه‌های مدیریت شهری، زیرساخت‌های روستایی، آموزشی، ورزشی، آبرسانی، فاضلاب شهری و … امروز بررسی و به تصویب رسید.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به مصوبات اقتصادی در خصوص شهرستان ارومیه، افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوب شهرستان در حوزه اقتصادی، تسریع روند ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سرو - ارومیه در پی طی مراحل اداری، قانونی و جانمایی، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

معتمدیان با تاکید بر ضرورت شناسایی فرصت‌های شغلی جهت حمایت و ارائه تسهیلات، اضافه کرد: طرح‌هایی در حوزه‌های تجارت مرزی، فرآوری محصولات استراتژیک چون سیب، توسعه صنایع دستی و کشت گلخانه‌ای و … در جلسه امروز بررسی و مصوباتی در این خصوص تصویب شد.


11659895
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است