استانی 09:46 - 29 دی 1398
ایسنا/خوزستان تیم نفت و گاز مسجدسلیمان در پایان هفته دوم لیگ وزنه‌برداری نوجوانان خوزستان با ۷۷۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نفت و گاز مسجدسلیمان در صدر جدول لیگ وزنه‌برداری نوجوانان

هفته دوم این مسابقات، گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روز (جمعه، ۲۷ دی ماه) با حضور ۶۰ وزنه‌بردار در قالب ۷ تیم در سالن شهدای وزنه‌برداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در پایان هفته دوم باشگاه نفت و گاز مسجدسلیمان با ۷۷۷ امتیاز، باشگاه مناطق نفت‌خیزجنوب با ۷۱۶ امتیاز و هیات ایذه با ۶۹۲ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. همچنین هیات شوشتر با ۶۷۴ امتیاز، هیات بندرامام با ۲۷۱ امتیاز، هیات رامهرمز با ۲۱۲ امتیاز و هیات مسجدسلیمان با ۱۳۵ امتیاز به ترتیب در مکان‌های چهارم تا هفتم جای گرفتند.

در مجموع دو هفته سپری شده از لیگ وزنه‌برداری نوجوانان نیز باشگاه نفت و گاز مسجدسلیمان با ۱۵۰۶ امتیاز صدرنشین است، باشگاه مناطق نفت‌خیزجنوب با ۱۴۱۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و هیات ایذه با ۱۳۹۰ امتیاز در مکان سوم قرار گرفته است.

انتهای پیام


10351358
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است