استانی 23:34 - 13 آذر 1395
فرماندار مسجدسلیمان:
اهواز ـ فرماندار مسجدسلیمان گفت: بارندگی های دو روز گذشته در سطح شهرستان بسیار را با کمترین خسارت مالی مدیریت و حتی آمادگی کامل برای اسکان موقت در صورت وقوع حادثه بدتر را داشتیم.

 بارندگی ها در مسجدسلیمان با کمترین خسارت مدیریت شد

علیرضا گوروئی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسجدسلیمان دو روز گذشته بیشترین میزان بارندگی در سطح استان خوزستان را داشته است. میزان بارندگی در این شهرستان حدود ۱۰۰ میلیمتر بود.

وی افزود: قبل از بارندگی ها شورای هماهنگی مدیریت بحران تمام برنامه ریزی های لازم را با دستگاه های مختلف انجام و اطلاع رسانی های بسیار گسترده ای را در فضای مجازی، بین دستگاه های اجرایی و در سطح مناطق و به ویژه روستاها انجام دادیم.

فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد: بر اساس مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران اقدامات مختلف را در دو سطح پیشگیری و مقابله برنامه ریزی کردیم. در بخش پیشگیری لایروبی انهار، جوی ها، مسیل ها و مناطقی که احتمال آبگرفتگی وجود را انجام دادیم.

گوروئی بیان کرد: برای مردمی که در اطراف دریاچه سد و در کلیه روستاها ساکن بودند، اطلاع رسانی از هشدارهای مدیریت بحران را انجام دادیم.

وی عنوان کرد: در این مدت بارندگی عملیات های امداد و نجات به صورت مستمر انجام شد. خوشبختانه آمادگی ها در سطح بالایی بود و هیچ گونه خسارت جانی در این بارندگی های اخیر نداشتیم.

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد: با وجود عمر بالای شبکه برق در شهر مسجدسلیمان به ویژه در مناطق عنبر، گلگیر و جرییک اما به محض کوچکترین نوسان در شبکه مأموران عملیاتی وارد کار شدند.

گوروئی ادامه داد: بارندگی های بسیار را با کمترین خسارت مالی مدیریت و حتی آمادگی کامل برای اسکان موقت در صورت وقوع حادثه بدتر را داشتیم.

وی در پایان در ارتباط با خسارت های پیش آمده در این بارندگی ها گفت: به تعدادی از منازل مسکونی در شهرستان و همچنین شبکه های برق خسارت هایی وارد شد. در حال بررسی و برآورد میزان خسارت های وارد شده هستیم.


8442725
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است