استانی 16:28 - 28 اسفند 1396
سرپرست فرمانداری رودسر:
رودسر - سرپرست فرمانداری شهرستان گفت: هنرمندان رودسر سرمایه های اجتماعی کشور هستند و البته از زبان هنر باید واقعیت ها را بازگو کنند.

هنرمندان مهمترین سرمایه های اجتماعی کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی وارسته بهدانی در نشست اصحاب فرهنگ و هنرمندان که درمحل فرمانداری رودسر برگزارشد، گفت: هنرمندان مهمترین سرمایه اجتماعی کشور هستند.

وی افزود: یکی از نقش های فرماندار ارتباط با گروههای متفاوت از جمله هنرمندان است.

وارسته با اشاره به جایگاه والای هنرمندان در جامعه، اظهار کرد: یکی از ویژگی های فرهنگ قابل انتقال بودن آن است و زمانی می تواند به نسل های آینده انتقال یابد که درجایگاه خود مورد توجه قرار بگیرد.

وی بیان داشت: زبان هنر زبان ماندگار است و اگر بخواهیم موضوعی ماندگار شود باید با زبان هنر گفته شود زیرا بیشتر می تواند در مردم اثرگذاری داشته باشد.

وارسته تصریح کرد: نگاه من به مباحث هنری امنیتی نیست و نگاه دولت تدبیر نگاه تسهیل گر وفراهم کننده امکانات برای اصحاب هنر است.

وی یادآور شد: باید به هنر و هنرمند اعتماد واقعی داشته باشیم  چون می توانیم ازطریق هنر شعر و سینما به نوعی هویت یابی برسیم.

سرپرست فرمانداری رودسر بیان داشت: یکی از سیاستهای دولت تدبیر وامید ایجاد نشاط اجتماعی است ومهمترین جلوه نشاط اجتماعی اجرای جشنواره های بومی محلی است که باید آن را تقویت کرد.

به گفته وی، مهمترین رکن گردشگری برگزاری جشنواره ها است که از این طریق فرهنگ ملی خود را با این مفاهیم به مردم منتقل کنیم.

درادامه این نشست ، رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رودسر نیز با ارائه عملکرد این اداره گفت: در سال ۹۶ برنامه های کنسرت موسیقی اجرای نمایش تئاتر، نمایشگاه عکس، کتاب همایش خوشنویسی، برگزاری محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، نشست شورای فرهنگ عمومی، برگزاری کلاس اوقات فراغت طرح سالمسازی دریا، برگزاری نمایشگاه چهل ساله انقلاب، تشکیل کمیته فرهنگی هنری، آزمون سراسری قرآن و.... دردست اجرا داشتند.


9720562
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است