استانی 18:06 - 13 آذر 1395
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:
ساری - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از وجود ۳۰۰ سایت خبری بدون مجوز در استان خبر داد و افزود: همگی این سایت ها در حال فعالیت هستند.

۳۰۰ سایت خبری مازندران بدون مجوز هستند/ رهاشدگی فضای مجازی

به گزارش خبرنگار مهر، احد جاودانی عصر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران، که در دفتر آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و با دستور کار بررسی وضعیت سایت های مجازی مازندران برگزار شد،  با بیان اینکه برای ارشاد جهت مدیریت فضاهای مجازی ضوابط مشخصی تعریف نشده است، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها بر سایت ها و رسانه هایی که مجوز صادر کرد می تواند نظارت کند البته این در حالی است که هم اکنون  سایت های خبری در استان وجود دارد که مجوز ندارند.

وی افزود: استان مازندران بیشترین شمار پایگاه های خبری دارای مجوز  را در کشور دارد که هم اکنون ۸۷ سایت و پایگاه خبری دارای مجوز مشغول کار هستند و این در حالی است که ۶۰سایت و پایگاه خبری در مرحله دریافت مجوز هستند.

جاودانی، با تاکید بر اینکه سایت ها خبری برای فعالیت لازم است مجوز داشته باشند، گفت: برخی سایت ها غیر قابل شناسایی هستند ولی اگر سایتی قابل شناسایی بود حتما به دستگاه قضایی معرفی می کنیم.

وی افزود: هرگاه سایت بدون مجوزی  از مدار خارج می شود به محض آن سایت مشابه شروع به فعالیت می کند لذا می طلبد در این بخش با جدیت ورود پیدا کنیم.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اینستاگرام و تلگرام از آن دسته فضاهای مجازی هستند که رها شده است و کنترلی بر آن نه در کشور و نه در استان وجود دارد.


8441745
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است