ورزشی 19:05 - 13 آذر 1400
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پارسال و امسال بهترین سال های تیم پیکان بوده است. امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما در اواخر بازی موقعیت‌سوزی داشتیم.

منصوریان: مقابل پیکان فرصت‌سوزی کردیم

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی با تیم فوتبال پیکان، اظهار کرد: پیکان تهران از نظر ساختار دفاعی از همه تیم هایی که تاکنون در مقابل آن ها بازی کرده ایم به مرتب سخت‌تر بود. ما این موضوع را می دانستیم و نتایج ۵ بازی اول تیم پیکان نیز این مساله را نشان می داد. ما می دانستیم تیم فوتبال پیکان در عقب زمین انسجام دارد. ما امروز در یک بازی برابر با تیم پیکان بودیم و این تیم موقعیتی که با دروازه‌بان ما تک به تک شود، نداشت اما در نیمه اول بهتر از ما بودند و مالکانه تر بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما در نیمه دوم چند تعویض کردیم و در ۱۵ دقیقه پایانی دوباره به فرم ایده آل خود بازگشتیم و در دقیقه ۹۰ و ۳+۹۰ دو موقعیت داشتیم. موقعیت سوزی ما زیاد است اما این که بازیکنان تیم ما درموقعیت قرار می گیرند یک هنر است.

 

منصوریان عنوان کرد: به خط دفاع تیمم خسته نباشید می گویم زیرا خیلی جانانه بازی کردند. پارسال و امسال بهترین سال های تیم پیکان بوده است. امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما در اواخر بازی موقعیت‌سوزی داشتیم.

وی ادامه داد: همه تیم های لیگ پشت سرهم و منسجم هستند. قرعه تیم ما به شکلی است که ۵ هفته با تیم های خوب پایتخت و هفته آینده با یکی از تیم های خوب اصفهان بازی داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به انتقاد خبرنگاری مبنی بر این که در این چند بازی، نفت ۹۰ دقیقه هم بازی نکرده است، گفت: شما آن چه از پشت عینک خود می بینی را می گویی در حالی که سرمربی بهتر می بیند. گل گهر امروز چهار گل به سپاهان زد اما باید در آبادان به ما می باخت. ما باتوجه به خیرالموجودین‌مان، توانستیم این‌قدر خرید کنیم. یک بازیکن خارجی با خیال راحت وارد زمین می شود چون دغدغه ندارد اما بازیکن من الان در رختکن می گوید آقا من برای زندگی ام چک داده ام و چگونه باید کار کنم. شاید بازیکنی مثل ریکانی سد شکن باشد.

وی افزود: شما که می گویید ما به اندازه ۹۰ دقیقه بازی نکرده ایم، بروید بقیه تیم ها را مقابل استقلال، پرسپولیس، پیکان و گل گهر ببینید که چه مدلی بازی کردند. پیکان در تبریز تراکتور را برد. نتایج برای من خیلی مهم است. امسال تمام مسائل به اتفاقات پشت صحنه ما مربوط است. بازیکنان ما از بازیکنان دیگر تیم ها می‌پرسند که چند درصد گرفته ای که می گویند ۳۰ درصد، آن هم از قرارداد ۱۰ میلیارد تومانی‌شان، در حالی که کل بودجه تیم ما ۳۵ میلیارد تومان است.

ادامه دارد...


11350097
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با گذشت بیش از ۲ سال از پارالمپیک توکیو و با وجود پیگیری‌های فراوان، مهدی اولاد مدعی است که هنوز پاداش قهرمانی خود را از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دریافت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس حقوق درباره ارزیابی اش از واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آرسنال در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با ۵ گل چلسی را در هم کوبید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم یوونتوس با پیروزی در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت مقابل لاتزیو به فینال کوپای ایتالیا راه یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین با وجود شکست در بازی برگشت، موفق شد با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد الهلال بگذرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا تا سال ۲۰۲۷ تمدید شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمد سیاسرانی، قهرمان بین المللی شورای جهانی بوکس موی تای شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تست‌های اخذ شده از ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال ۲۰۲۳ اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است