استانی 08:29 - 01 بهمن 1399
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:
ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر باید یارگیری و تلاش بیشتری داشته باشیم زیرا که وضعیت کنونی فاصله زیادی از وضعیت مطلوب دارد.

جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر باید تلاش بیشتری کرد

به گزارش ایسنا حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در دیدار قائم مقام و مسئول امور استان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، خیلی دیر آغاز شده است اما همین که شروع شده جای امیدواری دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مقیاس با فضاهای مختلف جامعه کم است و هنوز جای خالی، کار نکرده و راه نرفته زیادی وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی بیان داشت: باید طبق تاکید رهبر معظم انقلاب، امر به معروف و نهی از منکر چه با واسطه و چه بی واسطه دنبال شود که انجام آن با واسطه و توسط مردم بسیار مطلوب است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تاکید کرد: مطالبه‌گری‌ها فارغ از بحث‌های جناحی و سیاسی انجام شود و در پایان، محصول آن مشخص باشد.

وی گفت: در صورتی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جواب می دهد که حالت پذیرش در جامعه وجود داشته باشد و مردم احساس مسئولیت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی اظهارکرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید امر به معروف و نهی از منکر فراگیر شود و افراد گمان نکنند که تنها در یک حوزه کوچک چنین وظیفه‌ای بر عهده دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای احیای این واجب فراموش شده باید یارگیری داشته باشیم زیرا که وضعیت کنونی فاصله زیادی از وضعیت مطلوب دارد.

وی ادامه داد: فاصله گرفتن از امر به معروف و نهی از منکر به معنای فاصله گرفتن از مجموعه معارف اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر وسیله و ابزار اقامه سایر فرائض الهی است که در صورت فراموشی، سایر فرائض هم فراموش می‌شود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین میرزایی قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به بیان گزارشی از آخرین فعالیت‌های این مجموعه در سطح کشور پرداخت و گفت: یکی از کارهای شاخص در حوزه آموزش، تدوین سرفصل‌ها و سیاست‌های اصلی و راهبردی و همچنین راه‌اندازی پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

انتهای پیام


10911914
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است