گوناگون 13:39 - 13 مرداد 1400

لزوم رفع مشکلات سامانه‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیست و سومین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به ریاست دکتر مجید مشکینی مشاور و نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استانی در واحد اهواز برگزار شد.

مشکینی در این جلسه عملکرد یک سال گذشته واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان را قابل قبول، سازنده و رو به جلو توصیف کرد و گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در سال گذشته با تحقق درآمدهای شهریه ای عملکرد خوبی را رقم زده اند، هرچند که در زمینه درآمد غیر شهریه ای در استان نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

وی تبدیل به احسن کردن دارایی های بلا استفاده دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان را از نقاط قوت این استان دانست و افزود: امیدواریم با ادامه این اقدامات، وضعیت مالی استان به نحو مطلوبی ارتقا یابد.

مشاور و نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استانی بر لزوم تسریع و رفع مشکلات فعلی و ارتقاء همه جانبه سامانه‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر فرج الله براتی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های این دانشگاه در طول یک سال گذشته، گفت: درآمدهای غیر شهریه ای یکی از مسائل مهم دانشگاه است که از طریق توسعه دانش قابل انجام است.

وی افزود: باید از طریق طرح های اقتصادی دانش بنیان و تبدیل علم به محصول درآمد ایجاد کنیم.

مشاور و نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استانی و هیأت همراه پیش از جلسه با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.


11175210
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است