ورزشی 11:42 - 06 بهمن 1398

آرای جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادره کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان به شرح زیر است:

* در پی شکایت علی طهماسبی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۲ میلیون و ۴۷۴ هزار ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد به انضمام پرداخت یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۹۳۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید. (رای قطعی است)

* با توجه به شکایت احمد کعبیان پور از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت ۴۶۰ میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده به انضمام پرداخت ۱۰ میلیون و ۲۸ هزار ریال در حق خواهان محکوم شد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت علی نظری از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۱۰ دی ماه ۹۷ و مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال بابت پاداش مکتوب در قرارداد که جمعا به میزان مبلغ ۵۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به انضمام مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۵۷ هزا رو ۳۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* در پی شکایت محمدحسین باباگلی از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۲۲ میلیون و ۶۷۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.


10362674
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است