ورزشی 16:51 - 27 مرداد 1398
باشگاه یوونتوس با نیکمت‌نشینی ماریو مانژوکیچ و گونسالو ایگواین ۴۰۰ گل خود را کنار گذاشت.

۴۰۰ گل روی نیمکت یوونتوس!

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، تقریبا ۴۰۰ گل در نیکمت یوونتوس نشسته است. تیم تورینی که در انتظار کریستیانو رونالدو است در بازی با تیم شهر تریسته، گونسالو ایگواین و ماریو مانژوکیچ را بر نیکمت نشاند. مائوریتسیو ساری، پائولو دیبالا را به عنوان مهاجم میانی انتخاب کرد. این تصمیم با نگاه به نقل و انتقالات گرفته شد. ایگواین در لیگ دسته یک کشورهایی هم‌چون آرژانتین، اسپانیا، ایتالیا و انگلیس ۲۴۰ گل به ثمر رساند. مانژوکیچ در کرواسی، آلمان، اسپانیا و ایتالیا بیش از ۱۵۰ بار گلزنی کرد. بدون در نظر گرفتن جام‌های حذفی، رقابت‌های بین‌المللی و تیم‌های ملی، تعداد گل‌های این دو بازیکن نزدیک به ۴۰۰ است. یوونتوس در آستانه آغاز سری آ می تواند آن ها را کنار بگذارد.

مهاجمان آرژانتینی و کروات دیشب (شنبه) در دقیقه ۶۱ وارد زمین شدند اما در کنار هم نتوانستند کار خاصی انجام دهند. مانژوکیچ گاهی کند به نظر می‌رسید و ایگواین نتوانست مانند گلزنان برتر از توپ استفاده کند. مهاجم‌هایی که در ترکیب اصلی حضور داشتند (برناردسکی، دیبالا و داگلاس کاستا) بهتر از مهاجم‌های ذخیره ظاهر شدند.

آینده هنوز نوشته نشده است اما می‌تواند همان مسیر را ادامه دهد. ماندن ایگواین نسبت به فصل گذشته قطعی‌تر است چون پیشنهادهای خوبی برای این بازیکن وجود ندارد و او اعلام کرده است دوست دارد در یوونتوس بماند. در مقابل ۱۰ روز پیش مانژوکیچ می‌خواست ریسک کند و در آمریکا بازی کند. مذاکرات از جولای آغاز شد و در آخرین ساعات نقل و انتقالات انگلیس منچستریونایتد برای فروش لوکاکو و امضای قرارداد با مهاجم کروات تلاش کرد اما نتوانست به هدفش برسد. بایرن مونیخ آخرین تیمی است که می‌تواند با این بازیکن قرارداد امضا کند. یوونتوس می‌تواند پیشنهاد برای هر دو بازیکن را بپذیرد. این باشگاه منتظر است برای یک یا دو بازیکن میان ایگواین، مانژوکیچ و دیبالا پیشنهاد داشته باشد. مائورو ایکاردی هم مد نظر باشگاه تورینی است البته در صورت فروش یکی از این مهاجم‌ها. تنها چیزی که مشخص است ۴۰۰ گلی که روی نیکمت نشسته‌اند برای فروش گذاشته شده‌اند.

انتهای پیام  


10211727
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است