استانی 14:13 - 20 آذر 1398
ایسنا/کرمان رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان گفت: اعضای بدن یک کودک ۶ ساله رفسنجانی که دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده اش اهدا شد.

ایثار کودک ۶ ساله رفسنجانی جان ۴ نفر را نجات داد

دکتر علی موسوی صبح امروز  ۲۰ آذرماه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کودک ۶ ساله ای به نام علی حسین خانی با علائم تب شدید روز ۱۴ آذرماه به اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) منتقل می شود.

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان توضیح داد: تب شدید این بیمار خردسال باعث تشنج و تشنج باعث خونریزی و مرگ مغزی وی پس از سه روز یعنی ۱۷ آذر شد.

وی ادامه داد: تلاش پزشکان برای نجات جان این کودک علیرغم استفاده از مجرب ترین کادر پزشکی نتیجه نداد و این کودک هوشیاری خود را بدست نیاورد.

موسوی با اشاره به اینکه وقتی تیم پزشکی از نجات جان این کودک ناامید شدند تلاش برای جلب رضایت خانواده وی برای اهدای عضو فرزندشان آغاز شد، افزود: با رضایت خانواده مرحوم حسینخانی چهار عضو وی به بیماران نیازمند اهدا می شود. 

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان با قدردانی از خانواده این کودک ۶ ساله برای اهدای اعضای فرزند خود، عنوان کرد: صبح امروز مرحوم حسینخانی برای اهدای قلب، کبد و دو کلیه به بیمارستان مسیح دانشوری تهران منتقل شد. 

موسوی در پایان با تسلیت به خانواده این کودک ۶ ساله رفسنجانی، ایثار ماندگار آنها را در نجات جان ۴ بیمار ستود.

انتهای پیام


10316651
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است