ورزشی 11:12 - 27 خرداد 1398

پاسخ برانکو به ادعای عرب: در فوتبال چیزی به عنوان قرارداد نداریم!

به گزارش خبرنگار مهر، نگرانی هواداران پرسپولیس برای جدایی برانکو ایوانکوویچ از این تیم از چند ماه پیش شدت گرفت و با صحبت‌های مشکوک این سرمربی کروات در یک نشست خبری به اوج رسید.

روز ۲۳ فروردین و پیش از بازی پرسپولیس با سایپا بود که برانکو طبق روال معمول در نشست خبری حاضر شد. او در خلال صحبت‌هایش با خبرنگاران با سئوالی درباره وضعیتش برای آینده مواجه شد.

خبرنگاری از برانکو پرسید: «در توئیتر طی یک نظرسنجی از هواداران پرسپولیس با این عنوان که آیا موافق دوباره فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا هستید یا اینکه ترجیح می‌دهید برانکو قراردادش را تمدید کند و پاسخ این نظرسنجی رأی ۸۰ درصدی هواداران به تمدید قرارداد برانکو بوده است. نظر شما در این خصوص چیست؟»

برانکو اما پاسخی مشکوک به این سئوال داد؛ تا جایی که واکنش ها به این جواب برانکو تا چند روز ادامه داشت: «خوشحالم که هواداران این‌طور فکر می‌کنند. آنها برای من بسیار ارزشمند و به نوعی مهمترین هستند … من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، اما در فوتبال چیزی به عنوان قرارداد وجود ندارد و نمی‌دانم چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد. مهم این است که تا زمانی که هستیم از حضورمان لذت ببریم. اینکه حالا یک ماه یا دو ماه یا ۶ ماه دیگر چه اتفاقی رخ خواهد دارد در آینده مشخص خواهد شد.»

برانکو در شرایطی به این سئوال جواب می داد که می دانست یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و حتی پیش بینی ادعای این روزهای مدیران باشگاه پرسپولیس را هم کرده بود. سرمربی سابق پرسپولیس می دانست در صورت جدایی از این تیم در پایان فصل، پرسپولیسی ها روی «قرارداد داشتن» او تاکید و احتمالاً جدایی اش را محکوم می کنند. برای همین از همان روز با پاسخی که داد به نوعی جدایی اش را قریب الوقوع را خبر می داد.


10152554
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است