گوناگون 11:07 - 30 دی 1399
دوش حمام مهمترین وسیله در هر حمام می‌باشد.

راهنمای خرید دوش حمام

به گزارش ایسنا،بنابراعلام شرکت سنی، انتخاب یک دوش باکیفیت که هم دوام خوبی در برابر آب داشته باشد و هم یک استحمام لذت بخش رابرایتان به ارمغان آورد بسیارمهم است.

انواع دوش حمام ساخته شده در شرکت سنی

دوش های تک کاره ( ثابت )

این دوش ها به دیوار نصب می‌شوند ، ثابت هستند و قابلیت جابجایی نداند. این دوش ها طرح ها و جنس های متفاوتی دارند که می‌توانید باتوجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

علم دوش های تک کاره متحرک

این نوع دوش ها روی یک پایه قرار می‌گیرند که مناسب با میل شما به جهات مختلف حرکت می‌کنند و امکان جابجایی خوبی حین شستشوی بدن به شما می‌دهد.

علم دوش های دوکاره: این علم دوش‌ها تلفیقی از دو  مدل دوش متحرک و ثابت هستند که علاوه بر اینکه بسیار کار را سهولت می‌بخشند از لحاظ زیبایی نیز برای دکوراسیون حمام مناسب هستند.

انواع علم دوش از لحاظ جنس بدنه

جنس بدنه مهم ترین فاکتور در انتخاب علم دوش است. زیرا آنها در مجاورت آب قرار دارند پس بهتر است برای اینکه مدت طولانی تری بتوانیم از آنها استفاده کنیم از علم دوش هایی با متریال مقاوم در برابر گرما و آب استفاده کنیم.

علم دوش ساخته شده از استیل ضد زنگ

استیل ۳۰۴ یا استیل ضدزنگ در برابر خوردگی و زنگ زدگی و خط و خش بسیار مقاوم هستند. به همین دلیل عمر بسیار بالا و ظاهر براقی دارند.

علم دوش ساخته شده از آلومینیوم

درساخت دوش های ثابت ویا علم دوش های دوکاره از آلومینیوم استفاده می‌کنیم. وزن کم و مقاومت بالای آلومینیوم در برابر آب و زنگ زدگی از مهم ترین ویژگی‌های‌ این دوش ها می‌باشد. جالب است بدانید از آلومینیوم بیشتر در طراحی  حمام هایی با سبک کلاسیک استفاده می‌شود.

علم دوش ساخته شده از برنج

آلیاژبرنج همراه با آبکاری کروم یکی از مواد بسیار مناسب برای ساخت دوش های حمام است زیرا این مواد توانایی انتقال حرارتی بسیار بالایی دارند ولی باید در نظر داشته باشید که آلیاژبرنج بسیار گران قیمت است. در هرصورت اگر بخواهید جنس دوش و شیرآلات شما یکی باشد می‌توانید از علم دوش های برنجی در دکوراسیون حمام خود استفاده کنید.

علم دوش ساخته شده از پلاستیک

مقاومت بسیار بالای علم دوش پلاستیکی در مقابل رطوبت و خوردگی و همچنین انعطاف پذیری بالا از ویژگی‌های مهم این نوع دوش ها می‌باشد. اما به علت مقاومت مکانیکی پایین و ظاهر نه چندان زیبا کمتر از علم دوش های پلاستیکی در دکوراسیون حمام استفاده می‌شود. نکته قابل توجه قیمت بسیار مناسب این نوع دوش می‌باشد.

پنل دوش ها یک دوش حمام ویژه با قابلیت های مختلف هستند که برروی پنل هایی از جنس فلز ، چوب و یا پلاستیک طراحی می‌شوند. پنل دوش ها با نام هایی همچون شاورپنل ،جت شاور هم شناخته می‌شوند.

پنل دوش ها نمونه پیشرفته و دارای امکانات کامل دوش‌های حمام هستند. خروجی‌های متعدد آب نظیر وان پرکن و یا خروجی های جت که به منظور ماساژکمر استفاده می‌شوند پنل دوش هارا از دوش های دیگر متمایز می‌سازد.

پنل دوش های سنی

سنی با متریال و آپشن‌های مختلف پاسخگوی خواسته های متفاوت کاربران است. استفاده از ماساژورهای باکیفیت علاوه بر ظاهری زیبا تجربه یک حمام آرامش بخش را برای شما رقم می‌زند.

انتهای رپرتاژ آگهی


10910404
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است