گوناگون 15:52 - 20 مرداد 1399
در وب سایت تخصصی سوله‌نت آگهی‌های خرید و فروش، رهن و اجاره انواع املاک صنعتی مانند سوله، کارگاه، کارخانه، انبار و غیره را منتشر و توسط هزاران نفر در سراسر کشور دیده می‌شوند.

از گروه املاک صنعتی سوله چه میدانید؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام املاک صنعتی سوله، گروه املاک سوله به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرجع اینترنتی برای کسب و کارهای صنعتی در ایران است، سایتی که هر فردی، چه یک کارفرما که قصد اجاره یک کارگاه کوچک را دارد وچه یک سرمایه‌گذار و کارخانه دار در حوزه املاک صنعتی، به آسانی از آن استفاده کند و از آن بهره‌مند شود.

چگونه فعالیت خود را آغاز کردیم؟

 املاک سوله در سال ۱۳۸۲ با هدف ارائه جدیدترین نرم‌افزارارتباط با کارفرمایان و جویندگان ملک‌های صنعتی از طریق سایت Sule.ir آغاز به کار کرد و در سال‌های بعد با توجه به نیاز کاربران و برای تسهیل استفاده افراد، اقدام به ایجاد سایت Sooleh.net نمود.

مناطق تحت پوشش

با راه‌اندازی و احداث شهرک‌های صنعتی اطراف تهران و نیاز کارفرمایان برای سرمایه‌گذاری در این حوزه، تصمیم گرفتیم با ایجاد شعب در این شهرک‌ها نیاز صنعتگران این حوزه را برطرف کنیم. در حال حاضر ۶ شعبه به مرکزیت تهران در این شهرک‌ها فعال و با یکدیگر مرتبط اند.

اصول ما

دیگر نیاز نیست در ترافیک سنگین تهران با تحمل گرما و سرما و مشکلات تردد و صرف وقت و انرژی ارزشمند خود در سراسر تهران به دنبال سوله، انبار و یا کارخانه مورد نظر خود باشید.

شما می‌توانید با خیال راحت و اطمینان به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می‌دهیم، با استفاده از سایت Sooleh.net و فشردن چند کیلک ملک مورد نظر خود را پیدا کنید.

ویژگی‌های گروه سوله و سایت:Sooleh.net

۱- تنها وب سایت تخصصی در حوزه املاک صنعتی (کارخانه، کارگاه و انبار) در کشور با محتوای تخصصی و بازیدگنندگان هدفمند

۲- کسب رتبه‌های ۱ تا ۳ گوگل در کلمات کلیدی پر بازدید، بهترین نشانه تمایز ما با سایت ها دیگر است. به عنوان مثال می‌توان به کلمات زیر اشاره کرد: فروش کارگاه، خرید سالن، اجاره انبار و ...

۳- Sooleh.net یک سایت معمولی ثبت آگهی نیست، چرا که با توجه به تعداد زیاد مشاوران فعال در این سایت امکان بروز رسانی فایل‌ها و اضافه نمود فایل به صورت لحظه‌ای وجود دارد.

۴- به لحاظ فنی سعی شده سایت با استفاده از تیم فنی متخصص همراه به روز بوده و نیاز مشاوران و کابران را برطرف نماید.

۵- شما با عضویت در این سایت به انبوهی از فایل‌های اجاره و فروش دسترسی دارید که شامل محدوده جغرافیای وسیعی از مناطق صنعتی را در برمی‌گیرد.

۶- بدون شک نگهداری این سامانه برای، مجموعه سوله هزینه‌های سنگینی را به صورت ماهیانه تحمیل می‌کند اما نکته اینجاست که برای اعضا این امکانات کاملا رایگان است.

۷- با ثبت آگهی در سایت sooleh.net به صورت هوشمند، در همه شعب و کاربران نمایش داده می‌شود که این امکان را فراهم می‌کند که حتی شعبات دیگر هم از فایل ثبت‌ شده استفاده کنند.

۸- فعالیت بیشتر و بارگذاری فایل‌های هدفمند در این سایت قطعا در آمد شما را افزایش خواهد داد. برای تشویق مشاوران در هر منطقه با در نظر گرفتن شرایط منطقه می‌توانید نمایندگی فعال دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10660687
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است