ورزشی 20:35 - 13 آذر 1400
سرمربی نساجی مازندران می‌گوید تیمش چاره‌ای جز پیروزی مقابل شاگردان اکبر میثاقیان ندارد.

الهامی: چاره‌ای جز پیروزی مقابل شهرخودرو نداریم/ ای کاش همان چمن مصنوعی را داشتیم

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران شنبه شب در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل شهرخودرو در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: خوشحالم بعد از ۴ بازی در خدمت شما هستم. یک عذرخواهی به هواداران بدهکار هستم و از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که در نبود من کارها را پیش بردند و امیدوارم از الان به بعد شروع خوبی در ادامه راه داشته باشیم. الان هفته هشتم است و تیم‌ها نسبت به هم شناخت پیدا کردند. همه تیم‌ها شانس برد یکدیگر را دارند. یک خسته نباشید باید به آقای میثاقیان بگویم. خدا سایه امثال آقای میثاقیان را بالای سر ما نگه دارند. می‌دانم که دست گرفتن تیم‌هایی که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، بسیار سخت است. البته آقای میثاقیان استاد این موقعیت‌ها هستند. امیدوارم تیم ایشان به غیر از بازی مقابل ما، در تمام بازی‌ها موفق باشد. تیم شهرخودرو تیم بسیار خوب و جنگنده‌ای است و شرایط به گونه‌ای است که تیم‌ها نزدیک به هم هستند.

او ادامه داد: تیم ما در شرایط خوبی است و از یک قرعه سخت عبور کرده است. بازی پیش‌رو برای ما حیاتی‌ترین بازی است و می‌دانیم دنبال چه چیزی هستیم و جای هیچ ریسک و عقب‌نشینی نداریم. ما باید آگاه باشیم. شرایط میزبانی خوبی نداریم اما چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداریم. من روز اولی که به نساجی آمدم، خواهش کردم زمین تمرین داشته باشیم. امید من به زمین و هواداران بود که متاسفانه از هر دو چیزی که از باشگاه خواستم، محروم هستیم و این برای من مایه نگرانی است. امیدوارم هواداران از من قبول کنند که شرایط دست من نیست. درست است ما در تمام شمال طرفدار داریم اما هواداران ما در قائمشهر هستند. ورزشگاه ما در شهید وطنی است و با خودم می‌گفتم ای کاش همان چمن مصنوعی را داشتیم اما انسان طمع می‌کند و برخی چیزها را از دست می‌دهد.

الهامی افزود: من سه امتیاز بازی مقابل صنعت نفت آبادان را به هواداران خود بدهکار هستم و به آن‌ها قول می‌دهم تا نیم فصل این ۳ امتیاز را جبران می‌کنم. من به عشق هواداران در نساجی مانده‌ام اما محرومیت من تیم را از شرایط عادی درآورد و باید بگویم من اشتباه کردم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: ما همه سوار یک کشتی هستیم. دنبال این نیستیم که تیمم را تهران را یا جای دیگر ببرم. من دوست دارم در قائمشهر تمرین و بازی کنیم. همه آرزو دارند که این هواداران را داشته باشند. چرا در استادیوم آزادی ما ۲۰۰ هوادار نساجی داشتیم؟ چرا هواداران ما نباید به استادیوم بیایند؟ مساله زمین دودش به چشم همه می‌رود. من روزی که فجر سپاسی را بردم، گفتم این تیم را اتفاقی بردیم. دقیقا مثل بازی برابر صنعت نفت آبادان که پیکان که اتفاقی مساوی باختیم و مساوی کردیم. مردم مازندران جز فوتبال چیزی ندارند و عشق آن‌ها تیم نساجی است. شرایط زمین طوری است که نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی پیروز میدان است. خواهش من این است که بتوانیم در یک زمین صاف بازی کنیم. نوع فوتبال ما با این زمین سازگار نیست. ما با هیچکسی مشکل نداریم و همه مسئولان برای ما عزیز هستند اما خواهش من این است که زمین تیم ما درست شود. امیدوارم دست به دست هم دهیم و زمین خود را هر چه زودتر تحویل بگیریم.

او در پایان گفت: گل زدن و کار دفاعی یک کار تیمی است. ما الان مدافعان ما ۲ گل زدند و بازیکنان امید خوبی داریم و قطعا از الان به بعد چند بازیکن امید در اختیار خواهیم داشت. شرایط ما از فصل گذشته بهتر خواهد شد و شرمنده هواداران نخواهم شد چون من با خدا معامله کردم و به عشق هواداران آمدم و خداوند ما را بی‌اجر و پاداش نمی‌گذارد.

دیدار ۲ تیم نساجی مازندران و شهرخودرو فردا (یک‌شنبه)، ساعت ۱۵ در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام


11350192
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است