بین‌الملل 10:27 - 07 اسفند 1399
رسانه دولتی کره شمالی امروز (پنج‌شنبه) گزارش داد، رهبر کره شمالی در جریان ریاست بر یکی از نشست‌های کمیسیون مرکزی ارتش خواستار انضباط بیشتر در بین مقامات نظامی و کنترل جدی‌تر بر افسران جوان‌تر شد.

رهبر کره شمالی از ارتش خواست منظبط‌تر باشد

به گزارش ایسنا، خبرگزاری یونهاپ به نقل از خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA در این گزارش اعلام کرد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در این نشست کمیسیون مرکزی ارتش بر اهمیت ایجاد "انضباط اخلاقی انقلابی" به ویژه در بین نسل جوان‌تر در ارتش تاکید کرد.

کیم جونگ اون افزود: ایجاد انضباط اخلاقی انقلابی در داخل ارتش کره شمالی فقط یک مساله فنی نیست بلکه یک مساله مهم مربوط به موجودیت ارتش و موفقیت یا شکست‌ها در فعالیت‌های نظامی است.

کیم جونگ اون همچنین خواستار توجه زیاد به آموزش و کنترل شد تا این اطمینان به وجود آید که فرماندهان نسل جدید از آگاهی سیاسی مناسب و دیدگاه اخلاقی برخوردار هستند.   

رهبر کره شمالی همچنین در این نشست درباره یک سری از کسری‌ها که در فعالیت‌های نظامی، سیاسی و زندگی اخلاقی فرماندهان مشخص شده، صحبت کرد.

انتقاد کیم جونگ اون با هدف تقویت انظباط در بین افسران ارتش در بحبوحه چالش‌های موجود از تحریم‌های جهانی و مبارزه طولانی این کشور با پاندمی کرونا مطرح شده است.

در جریان این نشست چندین فرمانده ارشد ارتش کره شمالی برکنار یا منصوب شدند؛ اقدامی که بیانگر یک تغییر نسل در این سازمان است.

"کیم سونگ-گی" به عنوان فرمانده نیروی دریایی کره شمالی منصوب شد در حالی که "کیم چونگ-ایل" به عنوان فرمانده نیروی هوانوردی منصوب شد.

انتهای پیام


10966693
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش حماس درگیری در عراق را محکوم کرد و آمریکا را مقصر آن دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تارنمای شبکه خبری «سی ان ان» در تحلیلی با اشاره به پاسخ تنبیهی ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری این کشور در دمشق تاکید کرد: آمریکا کاملا متوجه شد که از این پس، پیش‌بینی اینکه ایران چگونه به تحریکات محسوس طرف مقابل پاسخ می‌دهد، دشوارتر از ه...
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از دستگیری دانشجویان فعال حامی حقوق مردم فلسطین در دانشگاه کلمبیای آمریکا، دانشجویان در سایر دانشگاه‌های این کشور با آن‌ها اعلام همبستگی کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کشور آفریقایی چاد می‌خواهد نیرو‌های آمریکایی را به واسطه توافق با نیجر از این کشور خارج کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» هزاران تن از فلسطینیان درپی حمله قریب الوقوع ارتش صهیونیستی به رفح، مجدد آواره شده و به سمت شمال غزه در حال حرکتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سنای آمریکا لایحه‌ای را برای تمدید اعتبار برنامه برای شنود مکالمات تلفنی و مشاهده مکاتبات الکترونیکی برای شهروندان کشور‌های دیگر تصویب کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی برگزاری نشست کمیته عربستان و پاکستان ابعاد همکاری در حوزه نظامی و تحقیق و توسعه دفاعی دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برخی رسانه‌ها از گمان زنی دفتر سیاسی حماس برای تغییر احتمالی مقر خود از قطر به کشور دیگری خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین که در شرایط نامناسبی قرار دارد، از کشور‌های عضو ناتو که ادعا می‌کنند متحد اوکراین هستند درخواست سلاح بیشتر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور آمریکا از تولید اولین اورانیوم غنی شده ۹۰ کیلویی در این کشور خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است