ورزشی 13:18 - 30 دی 1399

بیانیه باشگاه فولاد خوزستان در خصوص حواشی بازی با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان در این بیانیه آمده است: «در ابتدا باشگاه فولاد خوزستان قدردانی خود را از تلاش تیم بخاطر نمایشی که در دیدار برابر پرسپولیس ارائه کرد، ابراز می‌کند. اگر تلاش‌های انجام گرفته با قدرشناسی بهتر از فرصت‌های ایجاد شده همراه می‌شد، بدون تردید نتیجه‌ای که در بازی شب گذشته برابر پرسپولیس رقم می‌خورد تفاوت آشکاری با نتیجه ثبت شده فعلی می‌داشت. با این حال هواداران خونگرم فولاد خوزستان قدرشناس تلاش‌های انجام شده کادر فنی و بازیکنان تیم هستند. آنها به خوبی دیدند که تیم محبوب‌شان در چه شرایطی و با چه نوع برنامه‌ریزی به مصاف پرسپولیس رفت؛ جایی که حریف با داشتن فرصت زمانی کافی و با خیالی آسوده از بازی‌های پیاپی خانگی به مصاف تیم فولاد آمد.

فارغ از این شرایط، هواداران فوتبال در این بازی دیدند که تیم برتر زمین چه تیمی بود و چه تیمی فرصتهای بیشتری برای گلزنی داشت اما تیم رقیب با تحریفی آشکار در بیانیه خود مدعی است که «پرسپولیس نه فقط در نتیجه که چون بازی‌های گذشته در زمین هم برتری فنی خود را مقابل فولاد خوزستان به رخ کشید». اگر تیم پرهزینه و متمول پرسپولیس از این وضعیت و عملکرد فنی رضایت دارد که جای حرف و سخنی باقی نیست اما اگر این بیانیه تنها برای آرام کردن دل هواداران این تیم پس از نتایج و نمایش‌های اخیر است که باید به حال فوتبال ایران تأسف خورد که مدافع عنوان قهرمانی‌اش چنین حال و روزی دارد.

باشگاه فولاد خوزستان ضمن تکریم دوباره داوران و به ویژه تمجید از سیاست جوانگرایی کمیته داوران اعلام می‌کند که برای دستیابی به حق خود کوتاه نمی‌آید و انتقاد خود را به نحوه چینش داوری‌ها و عملکرد برخی داوران اعلام می‌دارد. این سوال به صورت جدی مطرح است که چگونه می‌شود یک داور در ده ماه (از ابتدای سال ۹۹) چهار بازی یک تیم را قضاوت کند (یک بازی فصل قبل و سه بازی در فصل جاری)؟ آیا نمونه مشابهی در دنیا از این نوع چینش وجود دارد؟ عجیب‌تر هم اینکه داور بازی بعد از فشارهای ایجاد شده مجبور به عذرخواهی می‌شود، در حالی که در مقابل اشتباه‌های رخ داده به ضرر فولاد-به اذعان کارشناسان داوری مؤثر بر روی گل اول و دوم- سکوت می‌کند.

نکته مهم دیگر رفتار نیمکت پرسپولیس و مصاحبه‌های تحریک آمیز یکی از اعضای کادر فنی این تیم قبل و بعد از بازی است. چگونه است که نیمکت حریف هر نوع رفتاری را از خود بروز می‌دهد اما پس از بازی، باشگاه حریف با چشم‌پوشی از اتفاقات، واقعیت رخ داده را تحریف و طلبکارانه ادعاهایی را مطرح می‌کند؟ چگونه می‌شود این رفتار را با پسوند «فرهنگی-ورزشی» این باشگاه جمع بست؟ آیا به غیر از این است که این رفتارها و این بیانیه‌ها فرافکنی و فرار رو به جلوی باشگاه مقابل و سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های فعلی است؟ این رفتار نخ‌نما هر چند تا اینجای لیگ و به ویژه در فصول اخیر برای تیم پرسپولیس در زمین با نتیجه همراه بوده اما از این پس باشگاه فولاد در مقابل این نوع رفتارها که به دنبال تأثیرگذاری بر عملکرد داوران است، سکوت نخواهد کرد و ضمن طرح دعوی به خاطر توهین‌ها و رفتارهای انجام گرفته، از فدراسیون محترم فوتبال اجرای عدالت را طلب می‌کند تا باشگاهی خاص بیش از این به واسطه دست‌های پشت پرده اجازه زورگویی به دیگر تیم‌ها را پیدا نکند.»


10910821
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است