وبگردی 09:44 - 13 آذر 1395
فرماندهان نظامی یمن از هلاکت ده ها تروریست در حملات و موشک باران مواضع مزدوران سعودی در تعز و مأرب خبر دادند، در همین حال گذرگاه الخضراء در نجران به جهنم مرگ برای مزدوران سعودی معروف شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «علی الحوثی»، یک فرمانده نظامی یمن از عملیات نظامی سنگین رزمندگان یمنی علیه شبه نظامیان تروریست در شرق استان مأرب خبر داد و گفت: 17 مزدور طرفدار منصور هادی در این منطقه به هلاکت رسیدند.


وی با اشاره به ادامه درگیری های شدید بین 2 طرف در شرق مأرب تاکید کرد: مزدوران سعودی متحمل تلفات سنگین جانی و تجهیزاتی شدند.


فرمانده یمنی همچنین از درگیری های مستمر در جنوب استان مأرب خبر داد و گفت: بیش از یکصد مزدور سعودی به دلیل قطع دستمزدشان از پادگان های وابسته به ائتلاف سعودی گریختند.


الحوثی ادامه داد: رزمندگان یمنی مواضع تروریست ها در جنوب مأرب را با شلیک گلوله های خمپاره و سلاح های مختلف هدف گرفته و ده ها نفر از آنها را کشته و زخمی کردند.


رژیم آل سعود صدها مزدور خود را به جهنم خضراء می فرستد


در همین حال  ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن با تهیه گزارشی میدانی از گذرگاه الخضراء در استان نجران (جنوب عربستان)، صحنه هایی از مقاومت رزمندگان یمنی در برابر تلاش های مستمر دشمن سعودی برای پیشروی از این گذرگاه به سمت گذرگاه البقع که تحت سیطره کامل رزمندگان یمنی است به تصویر کشید.


در این گزارش با عنوان اینکه عربستان مزدوران خود را به جهنم مرگ در خضراء گسیل می کند آمده است: در تازه ترین تحول میدانی در این منطقه رزمندگان یمنی یک خودروی زرهی مزدورن سعودی  را منهدم و سرنشینان آن را کشته و زخمی کردند.


یکی از رزمندگان یمنی در این گزارش به تشریح عملیات های منحصر به فرد همرزمان خود در مقابله با متجاوزان سعودی و خسارات سنگین جانی و تجهیزاتی که به صفوف آنها وارد کردند پرداخت.


این در حالی است که هواپیمای سعودی بازاری در البقع را بمباران و با خاک یکسان کرد تا به هر شکلی مانع پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در این منطقه شود اما در پیاده کردن نقشه خود ناکام ماند.


از زمانی که دشمن سعودی در نوامبر گذشته این جبهه جنگ با رزمندگان یمنی را گشوده ضربات دردناک و بی وقفه ای را متحمل شده اما بدون عبرت گرفتن از گذشته همچنان واحدهایی از مزدوران خود را پی در پی به این منطقه اعزام می کند و آنها هر بار طعم شکست را چشیدند تا حماقت خود در سطوح نظامی و راهبردی را ثابت کرده باشند.


در همین حال هواپیماهای سعودی منطقه خلیفه در شهر برع استان الحدیده را سه مرتبه بمباران کرد.


هلاکت ده ها تروریست در موشک باران مواضع سعودی در تعز


«حسین الحوثی»، یک فرمانده یمنی اظهار داشت: نیروهای یمنی پایگاه های تروریست ها را در تعز با موشک های کاتیوشا هدف گرفته و بیش از چهل مزدور تروریست و نیروی ائتلاف دشمن سعودی را از پا درآوردند.


وی افزود: در این عملیات ویژه نیروهای یمنی شش خودروی زرهی مزدوران سعودی را منهدم و هشت خودرو دیگر را به همراه مقادیر زیادی سلاح، موشک و تجهیزات نظامی به تصرف خود درآوردند.


این فرمانده یمنی با پیش بینی وقوع درگیری های شدید با مزدوران سعودی طی ساعات آتی گفت: نیروهای یمنی بخش زیادی از استان را بازپس گرفته و به آزادسازی کامل آن نزدیک می شوند.


الحوثی با اشاره به مشارکت صدها نیروی ارتش، کمیته های مردمی و قبایل یمنی در نبرد آزادسازی تعز تاکید کرد: شمار شبه نظامیان تروریست در تعز نیز به بالغ بر سه هزار نفر می رسد که با این وجود متحمل تلفات سنگین و شکست های پی در پی شده اند.
منبع: فارس
انتهای پیام/



8437237
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» این گزارش به دنبال بررسی‌های علمی یکی از باورهای اشتباه مردم در خصوص آبلیموهای سنتی تهیه شده است. شاید پس از مطالعه آن، بیشتر از قبل در خرید آبلیموهای به اصطلاح سنتی تامل کنیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» این روز‌ها واژه رژیم‌های سم‌زدایی زیاد به گوش‌مان می‌خورد و اکثر افراد در مورد «سم زدایی» یا «پاکسازی» صحبت می‌کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه عملیات وعده صادق به معنای عبور ایران از قدرت بازدارندگی به قدرت تهاجمی نیست، گفت: این عملیات بازتعریف آستانه تحمل جمهوری اسلامی نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی در رابطه با...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» برخی بر این باورند که سر راه هم قرار گرفتن افراد برای ازدواج اتفاقی نیست و سرنوشت و قسمت برخی افراد را سر راه هم قرار می‌دهد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مهمان خانه پدر موشکی ایران، حاج «حسن طهرانی مقدم» می شویم و قرار است همسر این قهرمان از فراز و فرودهای زندگیش بگوید که شنیدن و خواندنش هزار حرف و درس زندگی دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وقتی ما به عنوان والدین به قول خود عمل می‌کنیم، این کار به فرزندانمان کمک می‌کند احساس امنیت کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کسانی که از انسانیت دور می‌شوند باید آماده مواجه با آثار اعمال خود باشند. با این حال خداوند برای جهنمیان و انسان‌های گناهکار تخفیفاتی نیز در نظر گرفته است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تیتراژ سریال «آژانس دوستی» به عنوان یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین تیتراژ‌های مرتبط با سریال‌های دهه هفتاد سیما محسوب می‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» با نزدیک شدن به روز‌های کنکور بازار صفحات و کانال‌هایی در فضای مجازی گرم شده که مدعی فروش یا پیش فروش سوالات کنکور هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یافتن فرد مناسب برای ازدواج به مهمترین دغدغه جوانان برای تشکیل خانواده تبدیل شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است