استانی 12:01 - 28 دی 1398
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:
ایسنا/اصفهان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تمام تلاش همکاران ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقابله با یأس و نا امیدی در جامعه است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید با ناامیدی در جامعه مقابله کند

محمدعلی احمدی، صبح امروز (شنبه – ۲۸ دی‌ماه) در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان، اظهار کرد: وظیفه مردم جامعه این است که در ایام الهی فعالیت داشته باشند که یکی از مهم‌ترین رسالت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همین موضوع است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سال ۱۳۵۹ به فرمان امام راحل تأسیس شده است، افزود: رئیس این شورا منصوب مقام معظم رهبری است و حدود ۲۴ نهاد و وزارتخانه عضو این نهاد هستند. راهبرد جدید شورا در برگزاری مراسم، علاوه بر جنبه نکوداشت مراسم و تعظیم ایام‌الله، نوعی فرهنگ‌سازی و تحلیل درست رخدادها را در خود دارد.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی این شورا این است که نیاز لحظه‌ها را تشخیص دهد، گفت: هر کجا که نیاز به حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است بستر آن را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند. اقتدار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سایه حضور مردم در گردهمایی‌ها و راهپیمایی‌ها است که برای پشتیبانی نظام حضور پیدا می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه هدف اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این است که اجتماعات و تظاهرات را به هر اندازه که بتواند مردمی برگزار کند، گفت: تلاش شورا این است که یک مجموعه مردمی باشد و از ظرفیت همه اقشار استفاده شود. جوان‌گرایی و تشکیل اتاق‌های فکر و هم‌اندیشی از اهداف شورای تبلیغات اسلامی استان است که در سال جاری پررنگ برگزار شده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب رهنمودهای متعددی برای مقابله با جریان رسانه‌ای دشمن و پیروان آنها در داخل و خارج کشور انجام داده‌اند، گفت: تمام تلاش همکاران ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید این باشد که با یأس و نا امیدی در جامعه مقابله کنند.

در این مراسم از زحمات محسن زائری تجلیل و جواد شفیعی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان منصوب شد.

انتهای پیام


10349820
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است