بازار 19:32 - 04 اسفند 1398

ویزای شینگن رایج ترین ویزای اروپایی می باشد. این ویزا، نوعی ویزای کوتاه مدت است و به دارنده آن اجازه می دهد که تا 90 روز در هریک از 26 کشور عضو اتحادیه شینگن سفر کند.

شما با داشتن ویزای شینگن می توانید در هریک از 26 کشور عضو، به طور آزادانه رفت آمد کنید و از یکی از آن کشور ها خارج شوید. از ویزای شینگن می توان برای اهداف اقامت، تفریحی و یا گردشگری استفاده کرد.

آژانس مسافرتی بکتاش سیر گشت همواره مشاور مطمئن مسافران در فرایند اخذ ویزای شینگن و ویزای کانادا می باشد. جهت کسب مشاوره از کارشناسان ما با شماره تلفن 02157952 تماس بگیرید.

چطور ویزای شنگن بگیرم؟

برای اخذ ویزای شینگن چه مدارکی لازم است؟ برای پاسخگویی به سوالاتی از این قبیل با ما همراه باشید. ویزای شینگن ویزایی می باشد که دارندگان آن می توانند به راحتی در حوزه کشورهای شینگن رفت و آمد داشته باشند.

از کشورهایی که در حوزه ویزای شینگن واقع شده اند می توان به کشور فرانسه، اسپانیا، آلمان، بلژیک، انگلستان، دانمارک، سوئیس، سوئد و مجارستان اشاره کرد. شما می توانید با اخذ روادید شینگن با خیال راحت در حوزه کشورهای شینگن سفر کنید.

اتحادیه اروپا برای راحتی در سفرهای گردشگران و مسافران خود که از کشورهای دیگر به اروپا سفر می کنند ویزای شینگن را در نظر گرفتند تا مسافران با اخذ آن بتوانند از چند مقصد به راحتی دیدن کنند. شما با داشتن ویزای شینگن دیگر نیاز به اخذ ویزای ایتالیا، ویزای اسپانیا یا ویزای فرانسه نیستید چرا که فقط با اخذ روادید شینگن یکی از این کشورهای اروپایی می توانید به راحتی از دیگر کشورهای عضو شینگن نیز دیدن کنید.

قاره اروپا یکی از زیباترین پنج قاره جهان بوده که سالانه میلیون ها گردشگر از این قاره بازدید می کنند. اگر سفر به کشورهایی اروپایی را دارید حتما در بهترین زمان ممکن اقدام به اخذ روادید شینگن اروپا داشته باشید چرا که زمان لازم برای اخذ آن بسیار طولانی می باشد و اگر نتوانید تا زمان پروازتان ویزای مربوطه را دریافت کنید مطمئنا اجازه پرواز نیز به شما داده نخواهد شد. این مقاله در مورد ویزای شینگن, مدارک مورد نیاز جهت اخذ روادید شینگن و گرفتن وقت سفارت می باشد که امیدواریم با همراهی ما بتوانید اطلاعات مفید و موثری را به دست آورید.

انواع ویزای شنگن

ویزای شینگن اروپا با توجه به اهداف مختلفی که مسافران از سفر خود دارند، متفاوت می باشد. از پرطرفدارترین ویزاهای شینگن که امروزه مورد توجه بسیاری از مسافران واقع شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویزای گردشگری شینگن

قاره اروپا با داشتن زیباترین و جذاب ترین اماکن دیدنی خود هر بیننده ای را مجذوب خود می کند و تمام گردشگرانی که به قصد بازدید از این جاذبه ها به اروپا سفر میکنند بایستی ویزای گردشگری شینگن را تهیه کنند. البته توجه داشته باشید که همه کشورهای اروپایی در حوزه شینگن نمی باشند.

ویزای تحصیلی شینگن

کشورهای عضو شینگن با داشتن پیشرفته ترین دانشگاه ها و کالج ها توانسته اند نظر و توجه بسیاری از دانشجویان را به سوی خود جلب کنند. به همین دلیل نیز دانشجویان بایستی قبل از سفرشان اقدام به دریافت ویزای تحصیلی خود داشته باشند.

ویزای کار شینگن

با توجه با اقتصاد بسیار پویا و قوی حاکم در کشورهای اروپایی، سالانه شاهد مهاجرت بسیاری از افراد به سوی قاره اروپا هستیم. افراد با توجه به استعداد و مهارتی که دارند می توانند کار مناسبی را در کشورهای اروپایی پیدا کنند و با اخذ ویزای کار مربوطه مهاجرت خود را شکل دهند.

ویزای سرمایه گذاری شینگن

افرادی که قصد سرمایه گذاری در یکی از کشورهای عضو شینگن را دارند میتوانند با دریافت ویزای سرمایه گذاری شینگن سفر خود را انجام دهند.

ویزای نمایشگاهی شینگن

سالانه صدها نمایشگاه علمی و تخیلی در کشورهای عضو شینگن برگزار میشود که این نمایشگاه ها توانسته اند توجه هزاران نفر را از تمام مناطق جهان به سوی خود جذب می کند و تمام افرادی که قصد شرکت در این نمایشگاه ها را دارند می توانند با اخذ ویزای نمایشگاهی شینگن به راحتی سفر خود را شکل دهند.

مدارک مورد نیاز ویزای شنگن:

همان طور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد، شما می توانید با داشتن ویزای شینگن از کشورهایی که در حوزه شینگن واقع شده اند بازدید کنند. برای اخذ روادید شینگن بایستی مدارک زیر را از قبل تهیه و آماده کنید؛ که از جمله این مدارک می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • ارائه گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه بیماری
  • ارائه گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه سوء پیشینه
  • ارائه اصل مدارک شناسایی
  • ارائه اصل پاسپورت که حداقل شش ماه از اعتبار آن مانده باشد.
  • ارائه فیش واریزی مربوط به هزینه اخذ ویزا
  • دو قطعه عکس با زمینه سفید
  • گرفتن وقت سفارت
  • ارائه صورت حساب بانکی
  • پر کردن فرم درخواست ویزای شینگن
  • وقت سفارت

از مهم ترین مراحل دریافت و اخذ ویزای مربوطه شینگن می توان به وقت سفارت آن اشاره کرد که شما بایستی به صورت حضوری اقدام به گرفتن وقت سفارت کرده و هنگام مراجعه نیز تمام مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید.

 

شما باید توجه و دقت بسیار زیادی را در تهیه و آماده کردن مدارک فوق به خرج دهید تا هیچ گونه مشکلی در صدور و اخذ ویزای مربوطه نداشته باشید. در صورت مواجه شدن با هر گونه مغایرتی نه تنها ویزای شما صادر نخواهد شد بلکه طبق قوانین با شما رفتار خواهد شد.

البته در نظر داشته باشید که مدارک لازم برای هر یک از انواع روادید شینگن متفاوت تر خواهد بود و شما می توانید اطلاعات دقیق تر را از وب سایت رسمی سفارت خانه کشوری که میخواهید به آن سفر کنید، به دست بیاورید.

هزینه و مدت اعتبار ویزای شنگن

مدت اعتبار ویزای شینگن با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود به طوری کلی میتوان اشاره کرد که کوتاه ترین زمان مربوط به روادید شنگن را ویزای گردشگری شینگن دارد و مدت زمان آن از چند روز تا چند هفته متغیر می باشد.

در مقابل آن طولانی ترین اعتبار زمانی را ویزای سرمایه گذاری و تحصیلی شینگن دارد و مدت آن چند ماه تا چند سال بوده و شما می توانید مدت زمان طولانی تری را در کشور مورد نظر خود بگذرانید. توجه داشته باشید که قبل از به اتمام رسید مدت اعتبار روادید شینگن خود کشور مربوطه را ترک نمایید تا مشکلات ناگواری برای شما پیش نیاید.

هزینه های صدور و اخذ ویزای شینگن نیز تقریبا با هم دیگر یکی می باشد و بسته به نوع کشوری که سفر خواهید کرد کمی متفاوت تر خواهد بود. توجه داشته باشید که در صورت عدم صدور ویزای مورد نظرتان، هیچ گونه پولی به شما عودت نخواهد شد و شما نباید انتظاری از عودت و برگشت هزینه پرداخت شده از بابت صدور روادید شینگن داشته باشید.

تورهای اروپا به صورت تورهای ترکیبی معمولا ارائه می شود. که معمولا به علت اینکه فرصت بازدید از چندین کشور اروپایی برای گردشگران و توریست ها وجود دارد معمولا استقبال فراوانی از این نوع تورها وجود دارد. شرایط رزرو تورهای اروپا همانند سایر تورهای برگزار شده برای کشورهای اروپایی می باشد.

ابتدا ویزای شنگن برای شما صادر می شود و با توجه به این ویزای صادر شده شما می توانید از بسیاری از کشورهای اروپایی در طول سفر خود بهره مند شوید.

از خدمات اصلی ارائه شده توسط آژانس های برگزارکننده ی تور های اروپا می توان به انجام همه ی اقدامات مربوط برای صدور ویزا و همچنین به همراه داشتن تور لیدر های با تجربه اشاره کرد. البته سفر با آژانس های برگزار کننده ی تور های اروپایی بدون شک هزینه های سفر شما را به طور قابل توجه کاهش می دهد. از آن جا که مسئولان برگزار کننده ی تور های اروپا دارای تخصص و تجربه ی و شناخت کافی هستند به همین دلیل می توانند بحران های سفر را به خوبی مدیریت کنند و سفر عالی برای شما به ارمغان بیاورند. شما در طول سفر خود با تور های برگزار شده توسط آژانس ها فرصت این را خواهید داشت از بهترین مکان های هر کشور بازدید کنید.

آدرس سفارت های ویزای شینگن

سفارت آلمان

آدرس: تهران، خیابان فردوسی، روبروی بانک مرکزی، شماره 324-320

شماره تلفن: 2139990000

ساعات و روزهای کاری: روزهای یک شنبه، چهار شنبه و پنج شنبه، ازساعت 7:۰۰ تا 15:30 روزهای دوشنبه و سه شنبه از ساعت 7:۰۰ تا 16:00 سفارت در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است.

آدرس کارگزاری جهت انگشت نگاری: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (خیابان وزرا)، نبش خیابان بیست و یکم، ساختمان شیراز، شماره ۱۳۷، طبقه ۱ کدپستی: 1513933134

ساعت کار (یکشنبه تا پنجشنبه) 16:30 - 08:30

شماره تلفن: 02188700343

سفارت ایتالیا

آدرس: تهران، خیابان نوفل لوشاتو، پلاک ۷۹/۶۸

آدرس کارگزاری جهت انگشت نگاری: تهران، خیابان ولنجک، پاساژ گالریا، طبقه 4 مرکز ویزا

شماره تلفن: ۲۲۰۴۷۸۰۲ الی ۳

ساعات و روزهای کاری: از یک‌شنبه تا پنج‌شنبه، ساعت هشت صبح تا چهار بعدازظهر.

سفارت فرانسه

آدرس: تهران، خیابان نوفل لوشاتو، پلاک 66-64

شماره تلفن: 00 40 09 64 (21 98 00)

ساعات و روزهای کاری: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 7:30 تا 20:00 به جز تعطیلات رسمی

کارگزاری سفارت فرانسه جهت انگشت نگاری: تهران، میدان هروی، خیابان شهید موسوی، مجتمع تجاری هروی، طبقه 4

سفارت اتریش

آدرس: تهران، نیاوران، خیابان باهنر، خیابان مقدسی، خیابان محمود احمدی زمانی، کوچه میرولی، پلاک 6-8، کد پستی 1979633755

تلفن: 22750040 9821+ – 22750046 9821+

شماره تلفن: 22750046

آدرس کارگزاری جهت انگشت نگاری: تهران، میدان هروی، خیابان شهید موسوی، مجتمع تجاری هروی، طبقه چهارم

سفارت اسپانیا

آدرس: تهران، دروس، بلوار شهرزاد، خیابان شادی، خیابان اسدی، شماره 10

تلفن: 22568681 9821+

آدرس کارگزاری سفارت اسپانیا جهت انگشت نگاری: تهران، فرمانیه، نارنجستان چهارم، پاساژ آرتیمیس، طبقه 12

سفارت یونان

آدرس: تهران، خیابان افریقا، بلوار اسفندیار، شماره 43

تلفن: 22050533 9821+

ساعات کاری: یکشنبه تا پنجشنبه، ساعت 10 الی 12، جهت ویزا روزهای دوشنبه و سه شنبه

آدرس کارگزاری جهت انگشت نگاری: تهران، میدان هروی، خیابان شهید موسوی، مجتمع تجاری هروی، طبقه 4

سفارت هلند

آدرس: تهران، فرمانیه، دیباجی شمالی، ارغوان غربی، شماره 60

تلفن: 22660000 9821+

آدرس کارگزاری جهت انگشت نگاری: تهران، میدان هروی، خیابان شهید موسوی، مجتمع تجاری هروی، طبقه چهارم

سفارت نروژ

آدرس: تهران، فرمانیه(دکتر لواسانی)، نبش خیابان پورظهیر، شماره 54

تلفن: 22291333 9821+ و 22802143 9821+

آدرس کارگزاری جهت انگشت نگاری: تهران، میدان هروی، خیابان شهید موسوی، مجتمع تجاری هروی، طبقه چهارم

سفارت سوئیس:

آدرس: تهران ، الهیه، خیابان بوستان، خیابان شریفی منش، کوچه یاسمن، پلاک 13

تلفن: 22008333 (021)

روز و ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه، ساعت 7:30 تا 15:30 و پنجشنبه ها ساعت 7:30 تا 13:30

آدرس کارگزاری جهت انگشت نگاری: تهران، میدان هروی، خیابان شهید موسوی، مجتمع تجاری هروی، طبقه چهارم

این مطلب برگرفته از وب سایت بکتاش سیر گشت می باشد و از طریق لینک زیر می توانید این مطلب را مشاهده نمایید:

https://www.bektashtravel.com/visa/%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%86%DA%AF%D9%86


10409468
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» نوسان شدید قیمت ارز که مستقیم بر نرخ‌ صنایع توری مفتولی اثر گذار است سبب می‌شود تا، خرید مستقیم سیم مفتول کارخانه با قیمت بی واسطه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد، چرا که مسلما قیمت سیم مفتول کارخانه آن هم بزرگترین کارخانه تولید مفتول در ایران (ف...
بازار
«پارسی نیوز» ما در این مقاله با معرفی انواع مایکروویو و نکات خرید ماکرو به شما کمک میکنیم که انتخاب بهتری داشته باشید.مایکروویو ها دارای برند های متفاوت هستند از جمله معرف ترین برند ها مایکروویو برند ال جی است که طرفداران زیادی دارد. دیگر برند های موجود...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است