گوناگون 15:23 - 13 آذر 1400
یکی از پرونده‌های بسیار مهمی که سالهای زیادی است در دادگاه‌ها و محاکم قضایی مطرح می‌گردد، پرونده کلاهبرداری می‌باشد.

وکیل کلاهبرداری را بشناسید!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام لایحه، معمولا در جریان چنین پرونده‌هایی،  وکیل کلاهبرداری  نقش بسیار مهم و اساسی را ایفا می‌کند و در روند دادرسی تاثیر بسزایی دارد.

در حالت کلی جرم کلاهبرداری جز جرایم علیه حق مالکیت به حساب می‌آید. هنگامی که فرد کلاهبردار، حق مالکیت افراد را نادیده می‌گیرد و اقدام به دروغ گفتن می‌کند تا با حیله و فریب به اهداف نامشروع خود برسد در واقع جرم کلاهبرداری اتفاق افتاده است. جالب است بدانید که در چنین مواردی خواهان پرونده یا همان فرد بزه دیده باید بتواند این موضوع را اثبات کند که مرتکب پرونده اقدام به کلاهبرداری کرده و حق مالکیت او را نادیده گرفته است. اکنون ممکن است این سوال اساسی برای بسیاری از افراد بوجود آید که اصلا چگونه باید این موضوع را اثبات کرد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که وکیل برای کلاهبرداری همان کسی است که با تکیه بر دانش حقوقی که دارد، می‌تواند به راحتی از تضییع حقوق افراد جلوگیری کند و با ارائه ادله اثبات، مدارک مستدل در جهت اثبات جرم کلاهبرداری در محاکم قضایی اقدام کند.

مجازات کلاهبرداران

کلاهبرداری یکی از اقدامات نادرستی است که در جهت پایمال حقوق مالکیت مردم یک جامعه اتفاق می‌افتد، به همین خاطر نیز قانونگذار کشور ما مجازات‌های نسبتا سنگینی برای چنین مجرمانی در نظر گرفته است که در قانون به آنها اشاره شده است. هنگامی وکیل کلاهبرداری می‌تواند به تمامی آسیب‌دیدگان کمک کند تا در جهت اخذ حقوق خود قدم بردارند.

بر اساس قانون مجازات کشور ما، هر کس از راه حیله و تقلب مردم را به وجود شرکت‌ها، تجارتخانه‌ها یا کارخانه‌ها یا موسسات موهوم یا به داشتن اموال و اختیارات واهی فریب دهد و یا به امور غیر واقع امیدوار نماید یا از حوادث و پیش‌آمدهای غیرواقع بترساند؛ یا اسم و یا عنوان مجعول اختیار کند و به یکی از وسایل مذکور یا وسایل تقلبی دیگر وجوه و یا اموال یا اسناد یا حواله جات یا قبوض یا مفاصا حساب و امثال آنها تحصیل کرده و از این راه مال دیگری را ببرد کلاهبردار محسوب می‌شود و به  مجازات حبس از یک تا هفت سال و پرداخت جزای نقدی معادل مالی که اخذ کرده است و رد مال به صاحب اصلی مال  محکوم می‌شود.

وکیل کلاهبرداری را بشناسید!

چرا وکیل کلاهبرداری؟

از آنجایی که تعداد سودجویان و کلاهبرداران در جامعه در حال افزایش است، کاملا طبیعی است که وقوع چنین جرایمی نیز افزایش پیدا کند. در بسیاری از مواقع دیده می شود، هنگامی که جرم کلاهبرداری اتفاق می‌افتد، افراد دچار سردرگمی می‌شوند و دقیقا نمی‌دانند باید چه اقدامی انجام دهند؛ همین موضوع باعث می‌شود تا روند تشکیل پرونده و رسیدگی به آن به تعویق بیفتد. در نتیجه فرد کلاهبردار نیز فرصت بیشتری برای فرار و سوءاستفاده از حق ضایع شده دیگران را خواهد داشت.

اگر شما یا اطرافیانتان جز آن دسته از کسانی هستید که با چنین مشکلی روبرو شده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم که به جای آن که وقت خود را هدر دهید، هر چه سریع‌تر به وکیل کلاهبرداری مراجعه کنید. وکیل کلاهبرداری بهتر از هر شخص دیگری می‌تواند شما را در جهت احقاق حقوقتان راهنمایی کند. گروه وکلای عدالت نویسان دارای کادری مجرب و متخصص است و می تواند در زمینه تمامی پرونده های قضایی به طور تخصصی به ارائه خدمات حقوقی بپردازد.  

انتهای رپرتاژ آگهی


11349700
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است