اقتصادی 10:55 - 01 اردیبهشت 1398
اگر شما هم شاهد این اتفاق تکراری هستید که برنامه اسنپ‌چت در گوشی تان باز نشده و یا کار نمی‌کند، لازم است اقدامات ساده‌ای را انجام دهید تا بتوانید بار دیگر آن را به حالت معمولی بازگردانده و از قابلیت و خدمات متعدد آن استفاده کنید.

اسنپ‌چت شما هم کار نمی‌کند؟

به گزارش ایسنا، اسنپ چت که در سال‌های اخیر سعی دارد تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در جهان شود و با ارائه قابلیت‌های جدید، جایگزین خوب و مناسبی برای اینستاگرام به شمار رود، از نظر بسیاری از کاربران یک برنامه بسیار سنگین است که در مواقع مختلف دچار مشکلات زیادی می‌شود و استفاده کاربران از خدمات و قابلیت‌های آن را دشوار و غیرممکن می‌کند.

به همین دلیل خیل عظیمی از کاربران همواره از هنگ کردن اپلیکیشن اسنپ چت گله و شکایت کرده و به دنبال راهکاری برای حل کردن این مشکل همیشگی در این نرم افزار محبوب موبایلی هستند.

حالا کارشناسان فعال در حوزه فناوری به این دسته از کاربرانی که همواره از هنگ کردن اسنپ چت گله‌مندند توصیه کرده‌اند که با انجام اقدامات زیر قادر خواهند بود مشکلات مربوط به این برنامه را برطرف کنند:

۱. یک بار اپلیکیشن اسنپ چت را ری‌استارت کنید.

۲. یک بار گوشی خود را خاموش و روشن کنید.

۳. اتصالات گوشی به شبکه اینترنت را چک کنید.

۴. حافظه اپلیکیشن را از گوشی پاک کنید.

به طور معمول با انجام یکی از موارد فوق، کاربران اسنپ چت قادر خواهند بود مشکل استفاده از فیلترهای متنوع و به اشتراک گذاشتن و بارگزاری تصاویر خود را برطرف کنند و برای مخاطبان موردنظر خود آنها را ارسال کنند.

انتهای پیام


10108162
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» افلاطونی گفت: در تصویب طرح هادی روستایی باید دقت کافی وجود داشته باشد تا اراضی مرغوب کشاورزی از چرخه تولید خارج نشوند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی از بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعتی با همت دولت خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان امور جنگل‌ها گفت: طرح کاشت یک میلیارد نهال یکی از برنامه‌های کنترل و مهار گسترش بیابان در کشور است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج گفت: بنابر آمار سالانه ۳ میلیون تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است که با واردات یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن بازار به تعادل رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان تهران از احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر راه و شهرسازی از عزم ایران و پاکستان برای توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری به منظور دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری دو کشور خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: سکوهای انتشار آگهی ملک در شیپور و دیوار، اگر تا هفته آینده وب سرویس مشخص شده (احراز هویت مالک و کد پستی ملک) را انجام ندهند، بخش مسکن‌شان مسدود خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز چهارم اردیبهشت، شاخص کل بورس ۴۴۶ واحد کاهش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار در فروردین ماه ۲۰ هزارتن تخم مرغ به بازار‌های هدف صادر شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» روز گذشته سرانجام ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به گروه بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس واگذار شد؛ فرآیندی که موافقان و مخالفان بسیاری را داشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است