وبگردی 09:20 - 10 اردیبهشت 1396
حسن؛ محمد رو ول کن و به اسحاق بچسب!

حمله انبر قفلی به سفارت عربستان!

گفتن ندارد که مناظره با مسابقه خیلی فرق دارد اما نمی دانم چه حسی است(یا چه کرمی است)که بعد از مناظره همه دنبال «برنده» هستند. من یکی چون دسترسی به آمار دقیق ندارم و نمی تونم تشخیص بدم که دقیقا حق با کیه بناچار طرفدار کسی می شم که آخرین حرف رو با هیجان و خیلی محکم و احساسی می زنه! بگذریم ... اما چیزهایی که از اولین مناظره گرفتم این بود :



- مناظره ای که مجهز به دستگاه های فوق پیشرفته حساس به میکرو ثانیه بود، با نیم ساعت تاخیر برگزار شد!



- مناظره مانند دربی های پرسپولیس و استقلال در محیطی پر نشاط و دوستانه و با پخش آهنگی از سالار عقیلی و عکس گل و بلبل شروع شد و دقیقا در فضایی مانند همان دربی ها هم پایان یافت!



- به نظر من که منظور از «رجل سیاسی» همان آقایان هستند. چون با این اوضاعی که در مناظرات دیده می شود به همان دلیلی که خانمها را به استادیوم ها نمی گذارند باید آنها را به مناظرات هم راه نداد!



- کاندیداها در عین و حین رقایت، نگران بهشت و جهنم همدیگر بودند: مثلا نمی ذاشتند زبان رقیب شان به گناه دروغ آلوده شود و یا نمی خواستند عضوی از یک خانواده شهید، دستاویز مسائل دیگری شود. این مسئله حاکی از آنست که مناظرات ما نسبت به مناظرات آمریکایی اخلاق مدارتر و جوانمردانه تر است.



- دلیل درخواست تایم اوت از طرف قالیباف معلوم شد که آنقدرها هم که خودش می گفت بخاطر خستگی مردم نبوده چون در همان زمان وقت استراحت، او توانست پرینتی را بگیرد تا در تایم بعد بر علیه رقبایش به دوربین نشان دهد.



- تاکتیک قالیباف کاملا حساب شده و بر اساس آنالیز سوتی هایش در مناظرات دوره های قبلی بود. او از شیوه های موفق کاندیداهای قبلی مثل: (به دوربین نگاه نکنید و دروغ نگویید) و (مدرک به دوربین نشان دادن ) استفاده کرد و اگر همینطور به گرفتن عیب و ایرادهایش ادامه دهد امکان دارد در انتخابات بیستم بالاخره یه چیزی بشود.



- انصافا باید گفت: این درست که محمود نبود اما روح و مرامش بود



- جایگاه کاندیداهای مناظره با حساب و کتاب های قبلی کمی فرق داشت مثلا نامزد هایی که قرار بود کاندیدای پوششی باشند هر کاری کردند (مثلا جوششی و سوزشی) به جز پوشش!



- دادن وقت استراحت هم بی معنی بود چون هم کاندیداها و هم مردم در زمان صحبت های 3 کاندیدای خنثی دیگر وقت کافی داشتند تا بقدر کافی استراحت کنند.



- اینکه 3 کاندیدا می توانستند در اوج جر و بحث های داغ 3 کاندیدای دیگر جو گیر نشوند و در کمال بی تفاوتی به آنها خونسرد و آرام کار خودشان را بکنند جای بسی تقدیر و سپاس دارد.



- ظاهرا باید روحانی، قالبیاف را ول کند و به اسحاق بچسبد چون خیلی ها چشمشان جهانگیری را گرفته و حالا باید خر آورد و باقالی بار کرد.



- با این اوصاف کمی موضوع پیچیده می شود اگر جهانگیری به نفع روحانی بیرون بکشد خیلی از طرفدارانش را دلگیر می کند و ممکن است از سر لج ، حتی به روحانی هم رای ندهند. اگر هم نرود روحانی را دلگیر و قالیباف را خوشحال کرده چون رای آنها به نفع قالیباف شکسته می شوند.



- بد نیست کسی را هم بگذارند تا به سوالات جواب داده نشده پاسخ دهد مثلا حمله گاز انبری به کوی دانشگاه و حمله انبر قفلی به سفارت خانه عربستان



- در آخر هم؛ همه چیز یک طرف و سعی صدا و سیما در رعایت عدالت با قرعه کشی های دم به دم و حوصله سر بر و سوالات محرمانه پلمپ شده اش هم یک طرف!


9055071
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» زباله‌های تهران حکم طلا را دارند؛ طلایی که خیلی‌ها را مانند قارون ثروتمند کرده است؛ کاسبانی که آنقدر ولع پول بیشتر دارند که برای همین مخازن زباله بدبو روی هم تفنگ می‌کشند و هم را می‌کُشند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» زباله‌های تهران حکم طلا را دارند؛ طلایی که خیلی‌ها را مانند قارون ثروتمند کرده است؛ کاسبانی که آنقدر ولع پول بیشتر دارند که برای همین مخازن زباله بدبو روی هم تفنگ می‌کشند و هم را می‌کُشند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» روش‌های هوشمندانه‌ای که رسانه‌ها از گذشته تاکنون برای تحت تاثیر قرار دادن باور‌های مخاطب به کار گرفته‌اند، با بروز رسانه‌های جدیدتر و تاثیرگذارتری مانند توئیتر، فیسبوک و. شکل نوینی به خود گرفته است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حامیان غربی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم‌ نسبت به خباثت‌هایی که در سر دارد، هشدار دادند. آن‌طور که در گزارش رسانه‌های غربی آمده جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگوها و تماس‌های تلفنی از نتانیاهو خواسته پاسخی به ...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» همراهی یا عدم همراهی آمریکا با اسرائیل به مسئله سیاست خارجی این کشور و ائتلاف غربی‌ها متشکل از کشور‌های اروپایی تبدیل شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گروهی از دانشمندان به رهبری زیست‌شناس، کورتنی کلارک هاچتل، تاردیگراد‌ها را با پرتو‌های گاما منفجر کردند و به مشاهده واکنش آنها نشستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» چه بسیار انسان‌هایی که در اثر شنیدن قرآن به اسلام جذب شدند، خدا قرآن را این‌قدر با برکت خلق کرده که حتی صدای خواندنش هم برای کفار جاذبه دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس بورس گفت: بیشتر شرکت‌های سرمایه‌گذار در بورس در حوزه تولید فعال هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» هنوز شخصیت بسیاری از فرماندهان دوران دفاع مقدس مثل مهدی باکری ناشناخته مانده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وابستگی امنیتی به سایر دولت‌ها هرچند ممکن است در کوتاه‌مدت ایجاد بازدارندگی کند اما در بلندمدت تأمین‌کننده امنیت دولت‌ها نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است